Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Modulul Creating Entrepreurial Change a fost introdus ca răspuns la fluxul permanent de schimbări disruptive din mediul extern şi nevoile în creştere ale managerilor de a adopta o gândire antreprenorială în organizaţii, de a transforma şi crea valoare pentru client.

Acest curs sprijină participanţii să investigheze dinamica inovaţiei şi a schimbărilor din organizaţii şi să identifice procesele de învăţare cheie necesare pentru a coordona strategii disruptive de impact.

Cui se adresează?

Programul de certificare Creating Entrepreneurial Change se adresează profesioniştilor cu experiență în marketing și funcții de conducere care vor să se perfecționeze la cel mai înalt nivel.

Industrii: servicii financiare, tehnologie, consultanță. FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.

Programul de training Creating Entrepreneurial Change este un modul de bază ce face parte din programul avansat de training certificat Diploma Profesională Chartered PostGraduate. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Strategii disruptive

Să stabilească pârghiile cheie de schimbare în contextul pieţei globale;
Să valorifice  şi  să aplice strategii disruptive existente.

Inovație antreprenorială

Să evalueze critic resursele şi capabilităţile organizaţiei legate de procesele de schimbare;
Să recomande schimbări antreprenoriale la nivel strategic.

Schimbări transformaționale

Să evalueze abordările din companie legate de o cultură a inovaţiei;
Să evalueze critic  modul prin care inovaţia poate contribui la crearea de valoare în companie.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Introducere în inovaţie şi antreprenoriat

Sesiunea 2 – Mediul de marketing extern

Sesiunea 3 – Impactul pieţei asupra inovaţiei

Sesiunea 4 – Procesul inovaţiei

Sesiunea 5 – Evaluarea inovaţiilor

Sesiunea 6 – Capabilităţi organizaţionale

Sesiunea 7 –  Managementul schimbării

Sesiunea 8 – Livrarea şi implementarea programelor de inovaţie

  • Audit şi soluţii de analiză a mediului extern şi intern;

  • Instrumente de analiză a pieţei şi a competitorilor;

  • Abodări antreprenoriale pentru crearea de valoare în organizaţie: Lean thinking, Kaizen;

  • Modele de management al schimbării: Kotter, 8 paşi, SCARF, SECI

  • Instrumente de audit de business şi creştere: Business Canvas, Ansoff, Value Proposition Canvas.

Finalizarea cu success a acestui modul certificate sprijină participanţii să:

  • Investigheze dinamica inovării şi schimbării şi valoarea lor pentru organizaţii;

  • identifice procesele de învăţare care  spijină adoptarea de strattegii disruptive;

  • Creeze rapid schimbări de tip antreprenorial care să aducă rapid valoare în organizaţii.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

300£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 210£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Tia Ghinea

„Lipsa timpului liber ne determină de cele mai multe ori să amânăm multe lucruri pe care ni le-am dori. Pentru mine,  această “înregimentare” în programul CIM a fost o binevenită perioadă de prioritizare, organizare, informare, dezvoltare.”

Tia Ghinea, Marketing Manager, Altex
VEZI MAI MULTE