Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Modulul Corporate Digital Communications sprijină managerii de marketing seniori să analizeze şi să evalueze critic importanţa comunicării digitale în susţinerea poziţionării şi creşterea valorii de brand. Absolvenţii vor putea recomanda şi justifica metodele, canalele şi instrumentele digitale necesare pentru a sprijini obiectivele şi reputaţia companiei.
Cui se adresează?
Dacă deja ați dobândit un nivel ridicat de cunoștințe și /sau experiență în marketing, atunci acest nivel poate fi varianta potrivită pentru dumneavoastră. Accentul este pus pe aspectele strategice ale managementului de marketing. Această calificare este o reflectare a competenței dumneavoastră la cel mai înalt nivel.
Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.
Programul de training Corporate Digital Communications este un modul de bază ce face parte din programul avansat de training certificat Diploma Profesională Chartered PostGraduate. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Jack Roberts
Cât durează?
4-6 luni/200 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
300£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 210£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.