Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Modulul Corporate Digital Communications sprijină managerii de marketing seniori să analizeze şi să evalueze critic importanţa comunicării digitale în susţinerea poziţionării şi creşterea valorii de brand. Absolvenţii vor putea recomanda şi justifica metodele, canelele şi instrumentele digitale necesare pentru a sprijini obiectivele şi reputaţia companiei.

Award corporate Digital Communications

Cui se adresează?

Dacă deja ați dobândit un nivel ridicat de cunoștințe și /sau experiență în marketing, atunci acest nivel poate fi varianta potrivită pentru dumneavoastră. Accentul este pus pe aspectele strategice ale managementului de marketing. Această calificare este o reflectare a competenței dumneavoastră la cel mai înalt nivel.

Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.

Programul de training  Corporate Digital Communications este un modul de bază ce face parte din programul avansat de training certificat Diploma Profesională Chartered PostGraduate. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea :

Contextul de comunicare şi segmentele cheie cu influenţă asupra organizaţiei

Să identifice segmentele  de public cheie şi să evalueze  influenţa acestora;

Să determine  rolului managementul ui reputaţiei companiei într-o  organizaţiei.

Construirea brandului de corporaţie

Să evalueze critic  contribuţia brandului de corporaţie în menţinerea şi dezvoltarea poziţionării;

Să analizeze  rolului reputaţiei corporative  în susţinerea şi dezvoltarea valorii brandului.

Integrarea strategiilor de comunicare digitală

Să identifice  şi  să analizeze critic a trendurile şi inovaţiie  legate de experienţa digitală şi aplicarea lor în companie;

Să evalueze cât de efcient şi integrat  sunt folosite canalelele  de comunicare  pentru susţinerea reputaţiei companiei.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Stakeholderi şi influenţa acestora

Sesiunea 2 – Comunicare corporativă

Sesiunea 3 – Reputaţie şi identitate

Sesiunea 4 – Branding şi poziţionare

Sesiunea 5 – Măsurarea  valorii de brand

Sesiunea 6 – Trenduri şi canale digitale

Sesiunea 7 –  Dezvoltarea strategiilor digitale

Sesiunea 8 – Instrumente de marketing digital.

  • Instrumente de ierarhizare şi analiză a segmentelor cheie dintr-o organizaţie;

  • Mendelow’s Matrix;

  • Elemente de strategie de brand:  structură, arhitectură, promisiune;

  • Instrumente de măsurare a valorii unui brand.

Principalele avantaje ale finalizării acestui training de marketing certificat sunt:

  • Sprijină cursanţii să folosească eficient şi integrat canalele digitale pentru a exploata la maximum reputaţia şi valoarea unui brand;
  • Asigură toate noţiunile şi instrumentele   necesare pentru a sprijini managerii să coordoneze strategii de comunicare corporativă integrată la cel mai înalt nivel;
  • Oferă instrumente  pentru a monitoriza şi evalua strategii de brand integrate.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

575£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1725£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 205£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului.”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo