WORKSHOP DE SCRIERE PUBLICITARĂ
Exersați și aprofundați principiile scrierii publicitare eficiente
Cum vă ajută?
După participarea la acest training, participanții vor putea:
- Să stăpânească tehnicile cheie de construcție a textului publicitar;
- Să creeze sau să obțină texte de impact de la colaboratori și agenții;
Cui se adresează?
Workshop-ul se adresează tuturor celor care coordonează sau se ocupă de activități de marketing și sunt responsabili pentru dezvoltarea sau evaluarea textelor publicitare, indiferent că lucrează in-house, cu freelanceri sau cu agenții.
Structură curs
Bazele scrierii publicitare eficiente:
- de la USP la concept creativ;
- de la slogan la copy;
- de la clasic la digital.
Decalogul copywriterului;
Cele zece principii care asigură awareness și memorabilitate scrierii publicitare;
Ponturi care „nu se dau”;
Greșeli frecvente, metehne și prejudecăți ale publicitarilor (cum să le recunoaștem, cum să le evităm, cum să le corectăm).
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Florin Dumitrescu
Nivel curs
Începător
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.