OPTIMIZAȚI RESURSELE PENTRU A ÎNDEPLINI OBIECTIVELE DE MARKETING!
Dezvoltați planuri eficiente de comunicare integrată!
Cum vă ajută?
Cursul Comunicare integrată de marketing pune la dispoziție echipelor de marketing o abordare eficientă și un cadru structurat pentru a dezvolta planuri eficiente de comunicare integrată.
- Vă însușiți cunoștințele de bază în ce privește instrumentele și suporturi media care pot fi folosite pentru a optimiza resursele și
pentru îndeplini obiectivele de marketing, informații și exemple pe care să le puteți adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrați; - Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tema comuncării integrate de marketing;
- Aveți acces la exemple și studii de caz, urmărind criteriile esențiale pentru succesul gestionării activităților integrate prin exemple actuale și exerciții practice.
Cui se adresează?
Cursul Marketing Fundamentals se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing care să-i ajute să se implice eficient în activitățile de profil din cadrul companiei sau să intre în zona marketingului din alte domenii conexe: vânzări, relații cu clienții. Este o variantă care îi poate sprijini pe cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.
Structură curs
- Strategie marcom integrată: elemente cheie;
- Rolul esențial al înțelegerii clienților și brandului în campaniile de comunicare integrată de marketing;
- Stabilirea obiectivelor campaniilor de comunicare integrată de marketing și alinierea obiectivelor de comunicare la obiectivele de marketing;
- Strategia de comunicare integrată (Integrated Marketing Communications IMC);
- Alcătuirea unui brief bun de planificare a unei campanii integrate de marketing; provocări și cum le depășim;
- Stabilirea sarcinilor și a instrumentelor (versus completarea unui calendar al activităților de comunicare).
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER

Oana Sav
Nivel curs

Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.