Competențele de inovație de marketing pot face diferența în performanța companiilor în această perioadă provocatoare. Trainingul certificat de inovație aduce un know-how care poate sprijini oamenii de marketing să faciliteze adoptarea de practici și instrumente inovative sau să crească eficiența abordării curente, acolo unde există.
Perfecționarea de competențe în cadrul cursului este structurată pe trei mari arii: inovație, marketing inovator și inovație în acțiune, fiecare cu obiective specifice. Se realizează într-un program de pregătire continuă de 150 de ore, distribuite de-a lungul a 4 sau 6 luni.
După finalizarea cursului, participanții vor învăța:
- Să înțeleagă cum influențează inovația și mediul disruptiv creșterea unei organizații;
- Să evalueze factorii cheie care facilitează inovația într-o organizație;
- Să aplice principiile inovației în tot ce înseamnă funcția de marketing;
- Să dezvolte un business casepentru implementarea unor inițiative de inovație;
- Să înțeleagă care sunt activitățile necesare implementării unor inițiative de inovație de marketing;
- Să dezvolte un plan de comunicare a inovațiilor sau a inițiativelor de profil.
Aplicarea și exersarea acestora se realizează prin crearea unui plan concret de inovație pentru compania în care lucrează cursanții și pentru care primesc două runde de feedback de la tutori din Marea Britanie cu care lucrează individual. În cadrul acestui plan aplicat de inovație, în sesiunile de evaluare din aprilie și iulie 2021, participanții vor putea să:
- Identifice și evalueze oportunitățile și provocările legate de abilitatea de a implementa strategii inovative în propria organizație;
- Auditeze capabilitățile organizației de a facilita adopția și implementarea inovației;
- Să evalueze în ce măsură funcția și departamentul de marketing poate dezvolta abordări inovative care să răspundă la provocări și să valorifice cât mai rapid oportunitățile;
- Să justifice și să recomande opțiuni strategice pentru care inovația poate sprijini obiectivele de business ale organizației;
- Să dezolte un business case pentru una dintre aceste opțiuni.
Cu ce instrumente se lucrează?
- Analiză și scanare de trenduri;
- Instrumente de testare a inovațiilor;
- Metode, matrici și alternative de inovație de proces;
- Modele inovative de business.
Trainingul de inovație poate fi livrat și la cerere, customizat, cu workshop-uri interactive sau proiecte de management de inovație derulate pe termen mai lung. Contactați-ne pentru suport și detalii.
Comenteaza