Doru Oraselu studiaza in prezent programul Diploma in Professional Marketing. A absolvit cu success modulul Mastering Metrics si se pregătește pentru ultimul dintre cele trei, tot mai aproape de statutul de Chartered Marketer. Cum te-ai decis sa urmezi cursurile de la Institutul de Marketing?
Cred ca CIM ofera in acest moment poate cel mai titrat program de pregatire in marketing la nivel european, atat ca informatie cat si ca model de pregatire si examinare. Am vrut sa urmez un program care sa-mi aduca nu numai informatii suplimentare, ci si sa ma aduca la un nivel international de top, cu aplicabilitate in orice organizatie multinationala.
Care este diferenta fata de alte cursuri pe care le-ai urmat?
Atat informatia, cat si modalitatea de pregatire si de examinare, cu extrem de multa aplicabilitate practica dar si cu standarde de-a dreptul “obsesive” de calitate si precizie academica.
Diferenta fata de alte cursuri este legata atat de informatie, cat si modalitatea de pregatire si de examinare, cu extrem de multa aplicabilitate practica dar si cu standarde de-a dreptul “obsesive” de calitate si precizie academica.
Cat timp ti-a luat sa te pregatesti pentru un modul? Cum ti-ai facut timp sa inveti?
Timpul a fost intr-adevar o constrangere majora, iar dorinta mea de a parcurge in detaliu informatia si de a realiza la perfectie toate cerintele impuse de curs m-a fortat la un interval mai lung decat m-as fi asteptat pentru modulele parcurse. Din fericire exista multa flexibilitate pentru timing-ul programului si pentru programarea examinarilor si mult suport din partea echipelor implicate, si cele internationale si cele locale, care au fost de mare ajutor. Pentru invatat am folosit wekend-urile si vacantele destul de mult, beneficiind si de suportul familiei si motivandu-mi cele doua fetite care au fost incantate ca are si tati teme cot la cot cu ele.
Care dintre modulele de pana acum te-a ajutat mai mult si de ce?
Toate modulele parcurse mi-au fost de mare ajutor, de la a recapitula teoria de marketing si pana la a reinterpreta aplicarea practica, fie in contextul business-ului curent fie intr-un alt context. Marketingul strategic mi-a adus in plus o serie de abordari noi, la un nivel mai ridicat si mai actual decat cel experimentat in activtatea de zi cu zi.
Cat de util ti s-a parut modulul de Mastering Metrics? A fost dificil?
Mastering Metrics este un modul extrem de util, mai ales in contextul in care se desfasoara activitatea de marketing in general si cel ceva mai putin riguros in care se aplica pe piata locala. Aplicabilitatea extinsa a notiunilor, la nivelul intregului business, nu doar al marketing-ului, precum si interconectarea elementelor intre diversele functiuni ale companei, pune activitatea de marketing intr-un nou raport si da o alta perspectiva, mai larga, mai cuprinzatoare, asupra activitatii profesionistului de marketing.
Cititi continuarea interviului in limba engleza pe portalul marketingfocus.ro.
Comenteaza