Certificatul Profesional în Relații Publice
Pregătiţi-vă temeinic pentru o poziţie de specialist în relaţii publice!
Cum vă ajută?
Certificatul Profesional în Relații Publice le asigură participanților o introducere în contextul, conceptele și instrumentele specifice relaţiilor publice. La finalizarea acestui program de certificare, cursanții vor fi pregătiţi pentru activităţi specifice în poziţii precum cele de Account Manager, PR & Communications Manager, PR sau Events Manager.
Certificatul Profesional în PR poate fi parcurs la distanță, online sau prin participarea la cursuri interactive virtuale şi durează între 10 și 12 luni.
Cui se adresează?
Această certificare reprezintă nivelul de studiu 5, adică nivelul profesional de bază, echivalent unei licențe, și este potrivită pentru cei care deţin fie noţiuni de bază în comunicare, PR și / sau experiență minimală în PR, fie experiență de lucru în domenii colaterale.
Condiții de admitere
Este programul potrivit pentru cei care doresc să urmeze o carieră în PR sau candidații cu o experiență de cel puțin 1 an într-un rol de junior în relaţii publice.
Pentru a fi vă asigura că îndepliniți toate criteriile de admitere şi a putea începe cursurile, vă rugăm să programați o discuție de suport și consiliere cu Center Managerul nostru AICI:
CENTER MANAGER

Oana Sav

Cât durează?
10-12 luni
Cursuri complementare
PR-ul în context: cercetare și planificare
Ce veți învăța?
- Ce rolul joacă PR-ul în organizații și societate și cum să dezvoltați un plan de PR eficient;
- Care sunt provocările concrete ale derulării campaniilor de PR de succes, cum să faceți research, să planificați și să dezvoltaţi strategii viabile de PR într-o organizație;
Conținut, mass-media și engagement
- Crearea și managementul canalelor de comunicare, cu accent atât pe canalele tradiționale, cât și pe cele digitale;
- Cum dezvoltaţi strategii eficiente de comunicare şi relaţii publice, cum reacționează indivizii și grupurile la acțiunile de PR și cum poate influența PR-ul aceste răspunsuri;
- Impactul şi utilizarea tehnologiei în activitățile de PR;
- Rolul şi utilizarea social media în dezvoltarea unei strategii de PR de succes;
- Crearea de conținut convingător în mod etic, introducere în storytelling, curatoriere de conţinut;
- Interpretarea și utilizarea eficientă a datelor.
Monitorizare, evaluare și etica profesională
- Care sunt considerentele etice ale dezvoltării planurilor de PR și evaluării succesului activităților de PR;
- Gestionarea, monitorizarea și măsurarea activităților de comunicare și PR, rolurile complementare ale profesioniştilor interni şi ale consultanţilor externi.
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Gateway Programme: 23 ianuarie
Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 30 ianuarie și 6, 13, 20 și 27 februarie 2023, orele 20:00-23:00, ora României.
INVESTIȚIE
990£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
1200£ + TVA, taxa de curs pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare interactive cu traineri din Marea Britanie.
La taxa de curs se adaugă o taxă suplimentară în valoare de 919£ + TVA pentru înregistrare CIPR și evaluare.
Aceste taxe se pot plăti eşalonat, pe măsură ce cursanţii susţin probele de evaluare.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.
Ce spun cursanţii?
„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”