Certificatul Profesional în Relații Publice

Pregătiţi-vă temeinic pentru o poziţie de specialist în relaţii publice!

Cum vă ajută?

Certificatul Profesional în Relații Publice le asigură participanților o introducere în contextul, conceptele și instrumentele specifice relaţiilor publice. La finalizarea acestui program de certificare, cursanții vor fi pregătiţi pentru activităţi specifice în poziţii precum cele de Account Manager, PR & Communications Manager, PR sau Events Manager.

Certificatul Profesional în PR poate fi parcurs la distanță, online sau prin participarea la cursuri interactive virtuale şi durează între 10 și 12 luni.

Cui se adresează?

Această certificare reprezintă nivelul de studiu 5, adică nivelul profesional de bază, echivalent unei licențe, și este potrivită pentru cei care deţin fie noţiuni de bază în comunicare, PR și / sau experiență minimală în PR, fie experiență de lucru în domenii colaterale.

Condiții de admitere

Este programul potrivit pentru cei care doresc să urmeze o carieră în PR sau candidații cu o experiență de cel puțin 1 an într-un rol de junior în relaţii publice.

Pentru a fi vă asigura că îndepliniți toate criteriile de admitere şi a putea începe cursurile, vă rugăm să programați o discuție de suport și consiliere cu Center Managerul nostru AICI:

LEAD TUTOR

Steve Dunne

Cât durează?

10-12 luni

Cursuri complementare

PR-ul în context: cercetare și planificare

Ce veți învăța?

  • Ce rolul joacă PR-ul în organizații și societate și cum să dezvoltați un plan de PR eficient;
  • Care sunt provocările concrete ale derulării campaniilor de PR de succes, cum să faceți research, să planificați și să dezvoltaţi strategii viabile de PR într-o organizație;

Conținut, mass-media și engagement

  • Crearea și managementul canalelor de comunicare, cu accent atât pe canalele tradiționale, cât și pe cele digitale;
  • Cum dezvoltaţi strategii eficiente de comunicare şi relaţii publice, cum reacționează indivizii și grupurile la acțiunile de PR și cum poate influența PR-ul aceste răspunsuri;
  • Impactul şi utilizarea tehnologiei în activitățile de PR;
  • Rolul şi utilizarea social media în dezvoltarea unei strategii de PR de succes;
  • Crearea de conținut convingător în mod etic, introducere în storytelling, curatoriere de conţinut;
  • Interpretarea și utilizarea eficientă a datelor.

Monitorizare, evaluare și etica profesională

  • Care sunt considerentele etice ale dezvoltării planurilor de PR și evaluării succesului activităților de PR;
  • Gestionarea, monitorizarea și măsurarea activităților de comunicare și PR, rolurile complementare ale profesioniştilor interni şi ale consultanţilor externi.

Consultați programa completă aici! 

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Unit 1: PR in Context: Research and Planning

Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 aprilie și 6, 13 și 20 mai 2024, orele  16:00-19:00, ora României.

Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 aprilie și 6, 13 și 20 mai 2024, orele 20:00-23:00, ora României.

Unit 2: Content, Media and Engagement

Virtual Afternoons: 5 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 iulie și 5, 12 august 2024, orele  16:00-19:00, ora României.

Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 iulie și 5, 12 august 2024, orele 20:00-23:00, ora României.

Unit 3: Measurement, Evaluation and Professional Ethics

Virtual Afternoons: 5 sesiuni online interactive pe 14, 21, 28 octombrie și 4, 11 noiembrie 2024, orele  16:00-19:00, ora României.

Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 14, 21, 28 octombrie și 4, 11 noiembrie 2024, orele 20:00-23:00, ora României.

INVESTIȚIE

990£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1200£ + TVA, taxa de curs pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare interactive cu traineri din Marea Britanie.

La taxa de curs se adaugă o taxă suplimentară în valoare de 919£ + TVA pentru înregistrare CIPR și evaluare.

Aceste taxe se pot plăti eşalonat, pe măsură ce cursanţii susţin probele de evaluare.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Sunt deja absolventa unui curs de digital strategy și, ca urmare a integrării noului modul CIPR în cadrul programului CIM România, voi urma alte două cursuri. Perfecționarea continuă este esențială, mai ales într-o industrie atât de dinamică, precum cea marcom. Iar CIM e chiar partenerul care ține pasul cu astfel de nevoi. Recomand cu drag!” – spune Ina despre programul finalizat deja la Institutul de Marketing.

Ina Bădărău, Head Of Communications, MedLife
VEZI MAI MULTE