Cine a fost cel mai tanar Charered Marketer din Romania si cum vede viitorul marketingului? Un interviu cu Monica Ileana Chermenschi, Director de Marketing la 4PSA.

Ai fost al doilea si cel mai tanar Charter Marketer din Romania. Ce inseamna aceasta titulatura, pe care o detin inca putini profesionisti din Romania si ce a insemnat pentru tine personal?

Da, am fost al doilea, dar la momentul cand m-am inscris la cursuri nu stiam acest lucru, deci a fi a doua, nu a reprezentat vreo motivatie. Motivatia a fost faptul ca, trecand prin doi ani de ASE si apoi doi ani de facultate in Londra, mi-am dat seama ca am nevoie de mai multa logica si structura in cunostintele de marketing. Pana la acel moment, acumulasem suficient de multe cunostinte, dar nu erau deloc structurate asa ca nu as fi stiut sa abordez o campanie consecvent, logic, structurat. Din acest motiv, cursurile CIM s-au dovedit foarte folositoare. Au fost ca solutia care iti unifica puzzle-ul. 🙂

Ce efort ai facut pentru programul de pregatire? Cum ai reusit sa imbini studiul cu munca? In cat timp ai parcurs programul si cat timp iti alocai in medie, pe saptamana?

Cursurile mi-au luat aproximativ doi  ani, cu momente de studiu frecvente. Mai precis in fiecare weekend. Aveam un program spartan cu sport dimineata, studiu in restul zilei. A fost o perioada foarte frumoasa si m-a disciplinat mult. In total vreo 6-8 ore de lucru pe saptamana doar pentru CIM plus vreo 1 pe zi de citit (tot despre marketing evident). Si cum la munca aveam oportunitatea sa aplic ceea ce invatam, nu a fost prea greu. Dimpotriva, temele pentru examene le-am axat tot pe firma la care lucram la momentul acela, BrandTailors (strategie si design de brand) ceea ce mi-a folositi enorm.

Care arie din programul de pregatire te-a ajutat cel mai mult in cariera ta de pana acum?

Cred ca cel mai mult mi-a folosit segmentul de Marketing Management intrucat intotdeauna am fost atrasa de partea strategica…nu stiu, toate au fost folositoare, pur si simplu domeniul acesta mi-a placut cel mai mult. Si cred ca a mai fost o zona de cultura organizationala pentru marketing – si aceea m-a pasionat.

Cititi interviul integral pe portalul Marketing Focus.

Un material realizat in exclusivitate pentru eJobs de Institutul de Marketing. [pb_builder]

Knowledge sharing is caring.