Ce inseamna Marketing 4.0 si cum l-am putea defini? Care sunt cele mai noi solutii de tehnologie de marketing? Cum se pot „imprieteni” oamenii de marketing cu tehnologia intr-o era in care o mare parte din bugetul de marketinfg se muta catre solutii IT? Va invitam miercuri, 10 decembrie, la Radisson Blu, incepand cu ora 15.00  pentru aproximativ  trei ore de raspunsuri si exemple de solutii si instrumente pentru performanta crescuta de marketing.

Intr-un secol in care modul „repede-nainte” este singurul mod in care putem exista pe piata, tehnologia a devenit cel mai important instrument de transmitere a mesajelor catre clientii nostri. Dar cum putem automatiza eficient activitatile de marketing fara sa pierdem contactul real cu clientii? Cum le putem integra cu noile informatii si interactiuni din social media si celelalte canale digitale?

Specialistii In Marketing Automation si Digital Transformation vor fi alaturi de noi sa ne impartaseasca o perspectiva mai… tehnica a marketingului. Daca perioada Marketing 2.0 a trecut, iar Marketing 3.0 s-a pozitionat ca fiind „Era marketingului digital”, va propunem sa definim impreuna Marketing 4.0  in termeni tehnologici… Ar putea fi  Marketing Automation, Social Relationship Management sau pur si simplu marketing digital integrat.

Vor fi alaturi de noi Christian Terfloth, Head of Digital Transformation New Frontier Group si Allan Young, Partners Manager Oracle Marketing Cloud. In cadrul evenimentului va fi prezentat studiul realizat de Forrester UK „Global Marketing Online Survey. eMarketing”.  Gasiti agenda completa pe portalul Marketing Focus.

 Gazdele evenimentului sunt Romsys si Institutul de Marketing. Partenerii sunt Oracle, Business Magazin si portalul Marketing Focus.  Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile. Pentru a va rezerva un loc, va rugam sa ne contacti.[pb_builder]

Knowledge sharing is caring.