Cartea lunii de la CIM este „This is Marketing: You Can`t Be Seen Until You Learn to See”, de Seth Gordin.

În ultimul sfert de secol, Seth Godin a învățat și a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri și fani din toate domeniile vieții, prin blogul său, cursuri on-line, lecturi și cărți cu cele mai bune vânzări. El este inventatorul nenumăratelor idei și fraze care s-au transformat apoi în limbaj principal de afaceri.

Acum, pentru prima oară, Godin oferă nucleul înțelepciunii sale de marketing într-un pachet accesibil și atemporal. În centrul abordării sale se află o idee importantă: marii marketeri nu folosesc consumatorii pentru a rezolva problema companiei lor; ei folosesc marketingul pentru a rezolva problemele altor persoane. Ei nu fac doar zgomot; ei fac lumea mai bună. Într-adevăr, marketingul puternic și adevărat este bazat pe empatie, generozitate și forță emoțională.

Această carte vă învață cum să identificați cea mai mică audiență viabilă; cum să țineți cont de semnalele și semnele potrivite pentru a vă poziționa oferta; cum să câștigați încrederea publicului țintă; cum să identificați oportunități pentru a crea și a elibera tensiune; și cum să le oferiți oamenilor instrumentele necesare pentru a-și atinge obiectivele.

Este timpul ca marketerii să nu mai aștepte, să nu mai trimită mesaje spam și să nu se mai simtă vinovați de munca lor. Este timpul să nu mai confundăm indicatorii social media cu conexiunile reale. Este timpul să nu mai pierdem bani pe atenția furată, care nu va fi plătită pe termen lung. Cartea This is Marketing: You can`t Be Seen Until You Learn to See  oferă o abordare mai bună, care se va aplica multe decenii de acum înainte, indiferent de modul în care tacticile de marketing continuă să evolueze.

Knowledge sharing is caring.