O colectie de studii de caz interesante care pot sa va inspire strategia de social media veti gasi in cartea lunii de la CIM: The Social Media MBA in Practice.
Christer Holloman include si o colectie de douazeci si cinci de studii de caz care ilustreaza bune practici precum si exemple de strategii de media sociala in companii de top cum ar fi Allianz, Barclaycard, Honda, Nokia si multe altele. Fiecare studiu de caz furnizeaza infomatii si detalii practice care pot fi aplicate imediat in organizatiile in care lucrati.
Cartea acopera toata complexitatea planificarii, dezvoltarii si implementarii unor planuri de marketing eficiente si reprezinta o lectura interesanta si pentru profesionistii din zonele cu care marketingul coopereaza pentru rezultate si succes: comunicare si PR, HR, relatii cu clientii, vanzari sau cercetare si dezvoltare .
Institutul de Marketing va ofera spre examinare un capitol gratuit si cuprinsul cartii. Pentru a-l primi, va rugam sa ne trimiteti un mesaj cu o adresa de email pe LinkedIn sau Facebook.
[pb_builder]
Comenteaza