Cartea lunii de la Chartered Institute of Marketing (CIM) este The new rules of marketing and PR (5th edition), de David Meerman Scott, care o declara ca fiind  cea mai actualizata editie din zona de marketing si PR, cu cele mai noi tehnici de social media marketing, trenduri de vanzari, diverse instrumente si exemple reale de succes.

Aceasta este cea de-a cincea editie, cartea The new rules of marketing and PR fiind un bestseller international, cu mai mult de 350 000 de exemplare vandute in peste douazeci si cinci de limbi. David ofera un plan de actiune pas cu pas pentru valorificarea puterii marketingului si PR-ului modern pentru a comunica direct cu clientii, pentru a creste vizibilitatea si vanzarile.

Acest ghid practic este scris pentru profesionistii de marketing si PR si penrtu antreprenorii care vor sa-si creasca afacerile cu succes. Cititorii vor afla cum pot beneficia de continut web-based companiile lor, ONG-urile si organizatiile de orice marime pentru a obtine informatii relevante in timp util si clienti noi pentru o mica parte din costul campaniilor de marketing traditionale, cu buget mare.

Noile reguli de Marketing si PR se vrea a fi o resursa de neegalat pentru antreprenori, oameni de afaceri, manageri de ONG si pentru toti cei care lucreaza in departamentele de marketing sau publicitate.