Cartea lunii de la Chartered Institute of Marketing (CIM) este The Definitive Book of Branding, care o declara cea mai cuprinzatoare si mai actuala lectura pe acest subiect in momentul de fata. Fiecare capitol apartine unui expert recunoscut, care a scris cel putin o carte legata de branding, cum ar fi Jean-Noël Kapferer, Al Ries, ca sa-i numim pe cei mai cunoscuti si ale caror carti s-au tradus si in Romania.
Mark Batey analizeaza cum evolueaza brandurile de la etichete pe produse la idoli ai semnificatiilor, iar John Simmons scrie despre puterea cuvintelor si a povestilor. Douglas Atkin insista pe nevoia de noi si vitale strategii ale comunitatilor iar Michael B. Beverland pe autenticitatea brandurilor.
Nu lipsesc capitole legate de global branding, employer branding sau brand valuation. Jean-Noël Kapferer dedica un capitol brandurilor si inovatiei iar Kevin Roberts incheie cartea cu un capitol incitant: „Lovemarks in the Age of Now „.
Cursantii CIM pot cumpara cartea la un pret preferential de 19,99 lire.
Comenteaza