Cartea lunii de la CIM este “Social Media Strategy and Tactics for Leaders” de Michelle Carvill.

Audientele, clientii, competitorii si angajatii liderilor de business sunt in social media. In cultura interconectata  noului sat global, social media este liantul care ne permite sa stam aproape de prieteni, de comunitati, de produsele  sau de brandurile care conteaza pentru noi.  Structurata pe opt capitole, cartea promite sa fie un ghid practic care sa arate cum pot  folosi liderii de business social media pentru a obtine rezultate de business cuantificabile. De asemenea, incearca sa-i ajute pe cei care o folosesc sa-si gaseasca vocea pe diferitele platforme sociale si sa conduca si aici discutiile si dialogurile in mod coerent. De asemenea, ofera multe instrumente de lucru, planuri de marketing prin continut si exemple de profile de directori care stapanesc cum se cuvine arta conversatiei in social media.

Cei care folosesc bine social media sunt mult mai bine conectati cu clientii si angajatii si fiind parte din conversatiile sociale isi transmit mesajul de brand comunicand direct cu ceilalti in cel mai autentic mod.

Toti cei inscrisi la Institutul de Marketing la programele de training de marketing acreditat CIM beneficiaza de pret special