Continutul – particula “atomica” a marketingului

Continutul, in toate formele lui este noua reclama si reprezinta in prezent elementul critic pentru succesul unui campanii de marketing, mai ales in mediul online. Gasirea echilibrului intre initiativele tactice si cele strategice este vitala.  Marketingul prin continut este din nou subiectul cartii lunii de la CIM.  Daca ultima carte pe aceeasi tema isi propunea foarte optimist sa ne invete tactici de marketing prin continut in doar o saptamana, Content – The Atomic Particle of Marketing  promite sa fie un ghid complet, usor de utilizat si  bine documentat care integreze toate instrumentele, procesele organizationale  si deciziile necesare legate de oameni si depasirea granitelor din organizatii, capabile  care sa faca sa functioneze o strategie eficienta  de marketing prin continut.

Scrisa de un profesionist recunoscut in domeniu, Rebecca Lieb,  cartea exploreaza functiile marketingului prin continut intr-un context mai larg, incluzand si probleme organizationale si departamentele conexe de care depinde o buna implementare a unui astfel de strategii, cum ar fi IT-ul.  Cartea ofera  argumente pentru valoarea pe care continutul o aduce in toate initiativele de marketing de la social media la canalele de promovare online, dincolo de canalele de media proprii (website-uri sau bloguri).

Knowledge sharing is caring.