Autor: Annmarie Hanlon

O abordare imparțială față de cele mai recente modele de marketing digital, care oferă studenților și profesioniștilor în marketing o gamă largă de instrumente pe care le pot implementa în planificarea și strategia lor de marketing digital. Acoperind toate aspectele legate de planificarea în marketing digital și cele mai recente modele de marketing digital, cartea își propune să ofere o hartă pentru o călătorie în lumea marketingului digital, pornind de la dezvoltarea unui plan de marketing digital și ajungând în final la un template de plan de marketing digital, care poate fi descărcat și adaptat.

În plus, conținutul cărții este susținut de exemple de studii de caz din diferite organizații si de resurse on-line pentru traineri și studenți: slide-uri Power Point, un ghid practic pentru traineri, exerciții și activități pentru fiecare capitol, documente suport pentru planificarea în marketing digital, template-uri, quizz-uri, video, recomandări și linkuri către diverse tool-uri gratuite. Cartea este potrivită pentru a susține cursurile de digital și e-marketing și se adresează tuturor celor care doresc să aibă o viziune holistică asupra marketingului digital.

Cuprins:

Partea 1: Digital Marketing Essentials

1. The Digital Marketing Landscape
2. The Digital Consumer

Partea a II-a: Digital Marketing Tools

3. The Digital Marketing Toolbox
4. Content Marketing
5. Online Communities
6. Mobile Marketing
7. Augmented, Virtual and Mixed Reality

Partea a III-a: Digital Marketing Strategy and Planning

8. Audit Frameworks
9. Strategy and Objectives
10. Building the Digital Marketing Plan
11. Social Media Management
12. Managing Resources
13. Digital Marketing Metrics, Analytics and Reporting
14. Integrating, Improving and Transforming Digital Marketing

Înscrieri deschise la Professional Diploma in Digital Marketing până pe 20 iunie.