Institutul de Marketing sustine Olx intr-un proiect de recrutare a unui Marketing Manager care sa se alature echipelor de marketing si management din Romania. Olx ofera tot ce-si poate dori un om de marketing de la un job, dar cere la fel de mult: resurse globale si locale, echipa de specialisti si colaborare intre departamente.

Directorul de marketing va lucra intens cu mai multe branduri OLX Group, coordonând implementarea strategiilor de marketing, atât online cât și offline, cu ajutorul unui Brand Manager dedicat.

Va juca un rol esențial în conducerea și modelarea strategiilor de marketing, rol care presupune colaborarea eficientă cu departamente din întreaga organizație pentru a livra campanii care, nu numai că vor livra indicatorii de performanță ceruți, dar vor și spune povestea brandului într-un mod unic și de impact.

Responsabilități:

Supraveghează și conduce inițiativele online și offline de marketing, integrând canalele online și new media, e-mail, print, PR, social media, SEM/SEO, dezvoltare strategie, brand awareness, initiative DRIP.

Măsoară și evaluează performanța tuturor campaniilor de marketing în funcție de obiectivele de retenție și engagement (ROI, KPI).

Analizează indicatorii de performanță furnizând stakeholderilor analize aprofundate legate de performanța website-urilor și a canalelor luând în considerare traficul, conversiile și performanța tacticilor de marketing în urma campaniilor.

Contribuie cu recomandări solide și se implică în dezvoltarea strategiilor de marketing.

Susține creșterea valorii de viață a clienților implicându-i prin conținut bine targetat, relevant și personalizat, pentru fiecare dintre stadiile ciclului de viață.

Stabilește, răspunde de bugetul de marketing anual necesar îndeplinirii/depășirii obiectivelor de creștere și trafic și face recomandări argumentate pentru susținerea investițiilor anuale.

Urmărește și analizează trendurile de piață, principalele informații legate de competiție și alte informații relevante pentru dezvoltarea strategiilor de marketing.

Conduce, pregătește și motivează colegii pentru realizarea obiectivelor de campanie și a standardelor optime ale serviciilor.

 

Cerințe:

Cunoaștere solidă a metodologiilor de inbound marketing,  promovare plătită, marketing prin conținut, SEO, publicitate online si social media.

Abilitatea de a evalua și analiza performanța campaniilor pe multiple canale de marketing.

Experiență dovedită în coordonarea de campanii complexe și stabilirea de priorități în funcție de ROI.

Capacitate de decizie și experiență dovedită în planificare, identificare și rezolvare de probleme cheie și stabilire de priorități în legătură cu acestea.

Gândire analitică.

Minim 6 ani de experiență relevantă în marketing digital SEM, SEO, ASO, marketing prin conținut, marketing afiliat, marketing prin social media (Facebook, Twitter, Instagram), e-mail marketing, etc.

Diplomă de licență în business, marketing sau într-un domeniu similar.

Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Power Point, Word), instrumente de marketing (Google Analytics, Mixpanel, Adjust) și AdWords, Remarketing, Ad Networks, etc.

Fluent în limba engleză.

Vedeti ce rol are marketingul in succesul si strategia de crestere a grupului Olx Romania si cum este sustinut de catre management intr-un interviu cu Cristina Gheorghitoiu, CEO la OLX, pentru Marketing Focus!

Pentru a aplica la această poziție vă rugăm să trimiteți un CV și o scrisoare de motivare la info@institutuldemarketing.ro până cel târziu 25 februarie 2019, cu subiectul Marketing Manager OLX.