Va prezentam o campanie de guerilla marketing propusa de Irina Prahoveanu  in cadrul  concursului  nostru  care are ca miza trei invitatii  la conferinta MID Marketing in Direct care va avea loc miercuri, 26 septembrie la Clubul Diplomatilor! Au mai ramas patru zile! Asteptam sa va inscrieti!

Un exemplu cu atat mai relevant in contextul problemelor legate de Rosia Montana. Campania a fost organizata de publicatia online ura.ru in orasul Ekaterinburg din Rusia pentru a-i obliga pe politicieni sa rezolve problema gropilor din asfalt. Politicientilor nu le pasa de gropi iar singurul punct sensibil era propria imagine. Peste noapte, trei gropi uriase din oras au fost pictate cu fata guvernatorului, a primarului si a vice-primarului.

Prezentand o alta actiune similara de marketing care v-a placut: poza, link sau scurta descriere, puteti castiga o invitatie la conferinta de saptamana viitoare care va dezbate probleme de guerilla marketing.[pb_builder]

Knowledge sharing is caring.