Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Când se desfășoară workshopurile?

Joi, 19 octombrie, orele 9:00-12:30

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici, instrumente care îi vor ghida către:

  • Înțelegerea conceptelor, abilităților și instrumentelor necesare pentru a capta încrederea și credibilitatea de a aborda CX în cadrul companiei și a deveni un profesionist în domeniu;
  • Clarificarea termenului și înțelegerii CX și înțelegerea factorilor care creează valoare pe termen lung;
  • Înțelegerea oportunității pe care o reprezintă o transformare Customer-Centric pentru o companie.

Mai multe detalii despre structura workshopului 

Despre trainer

Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing, trainer la Institutul de Marketing și specialist în  integrarea multiplelor surse de informații și abordari de cercetare de piată pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația.
A început moderând studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar în prezent susține dezvoltarea de inițiative de research care îmbină online & offline, calitativ si cantitativ, tradițional și digital, pentru oferirea unei viziuni relavante și moderne asupra pieței.

Cât costă?

Investiție workshop: 120 €  + TVA

Cursurile sunt disponibile și în singurul abonament de training de marketing din România, Marketing Pass, care îți asigură suport anul prin cursuri cu traineri din România și Marea Britanie, workshop-uri și întâlniri de comunitate.

Unde?

Online, pe platforma Zoom