Loading Evenimentele

CUM CONSTRUIEȘTI UN PROGRAM VOICE OF THE CUSTOMER DE SUCCES?

Când are loc workshopul? 27 octombrie orele 9:00-12:00

Unde? Online, pe platfroma Zoom

Cum vă ajută?

“Companiile câștigătoare, care au cel mai bun profit și cei mai fericiți acționari, sunt cele care pun clientul pe primul loc.” – spunea Fred Reichheld, creatorul Net Promoter System (NPS). Vocea clientului ajunge în organizație la orice nivel și este cea care ghidează atât deciziile strategice, cât și cele operaționale?

Acest workshop abordează o activitate esențială în Customer Experience Management: aceea de cunoaștere, înțelegere a clienților, într-un mod eficient și continuu, prin programe de Vocea Clienților / Voice of the Customer. Ne propunem să inspirăm participanții astfel încât să poată construi un program VoC de succes în propria organizație, ajutând compania să identifice oportunități de îmbunătățire, să prioritizeze investiții, să măsoare impactul schimbărilor făcute.

Ce veți învăța și obține:

  • Care sunt principiile fundamentale în măsurarea CX și principalele instrumente prin care poți construi un program VoC de succes
  • Mai multă claritate (dintr-o perspectivă practică) asupra celor 3 componente esențiale într-un program VoC: cum să asculți, să acționezi, să înveți (la nivelul întregii organizații) pe baza feedbackului clienților
  • Încredere pentru a aduce vocea clienților atât în deciziile strategice, cât și în activitățile zilnice de business.

Cui se adresează?

Workshopul se adresează profesioniștilor de orice nivel (de senioritate), din zona de Research/ Consumer Insights, Marketing, Operations, Product/ Brand/ Segment Management, HR sau Customer Experience, care își doresc să contribuie la sau să aducă vocea clienților în propria organizație – într-un mod riguros, sistematic și avantajos atât pentru companie, cât și pentru clienți.

Workshopul include 30% parte teoretică și 70% parte practică, în care participanții își însușesc sau aprofundează principiile și pașii necesari în construirea unui program de Vocea Clienților.

Vedeți structura completă a workshopului aici: https://bit.ly/3ay1HTO

Cât costă?

145 euro + TVA   

Preț special cu discount pentru pachet 3 workshopuri Customer Experience: 350 euro + TVA.

Pachetul include workshopurile: Voice of the CustomerFoundations of Customer Experience Transformation și Customer Journey Mapping.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual, aici!