Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Învață de la un profesionist ce nu poți învăța singur!

Trainer: Elena Dobre, Online Marketing Strategist

Cum vă ajută?

Seria de cursuri practice a apărut din nevoia de a oferi celor implicați în departamentul de marketing instrumente utile, pe care să le aplice în campaniile și activitățile curente de marketing.

Aceste cursuri flexibile îți permit să înveți, să rezolvi probleme sau să profiți de oportunități direct în proprietățile tale Google (Ads, Analytics, Google My Business, Youtube) și să nu lipsești o zi întreagă de la job.

Cursanții vor învăța să utilizeze segmente avansate în rapoarte, să parametreze obiective de business relevante pentru site-ul lor și să identifice datele care ajută la luarea deciziilor strategice în companie.

Cui se adresează?

Cursul se adresează celor care folosesc deja Analytics ca instrument de analiză a rezultatelor site-ului și raportare și care doresc să afle tehnici avansate de interpretare a datelor.

Structură curs

Sesiunea I – 9:30 -11:30

Administrarea contului și accesul utilizatorilor;
Verificarea tracking-ului site-ului;
Identificarea surselor de trafic și gradul de eficiență asociat;

Sesiunea II – 13:00 – 14:30

Construirea unui funnel de conversie;
Stabilirea parametrilor pentru obiective.
Utilizarea tag-urilor pentru monitorizare;

Sesiunea III – 15:00 – 16:00

Rapoarte și analize obligatorii;
Segmente de date avansate;
Rapoarte & dashboard personalizat.

Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

  • Cunoștințe generale despre mediul online
  • Acces la un cont Google Analytics – personal sau de companie
  • Laptop pentru exercițiile practice

Cât costă?

550 lei+TVA

Cereți detalii la info@institutuldemarketing.ro și nu ratați înscrierile .