Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

DE UNDE ÎNCEPI „TRANSFORMAREA” CX?

3 PILONI AI FUNDAȚIEI CX ÎNTR-O ORGANIZAȚIE

Când are loc workshopul?

20 octombrie, de la 9:00 la 12:00

Unde? Online, pe platforma Zoom

Cum vă ajută?

“Transformarea” într-o companie orientată către clienți (customer centric) este un demers strategic, cu efecte operaționale în toate ariile de business. Fără construirea unei fundații solide, acest demers, precum și nenumărate programe de Customer Experience sunt sortite eșecului.

Acest workshop răspunde întrebării „De unde începi transformarea CX?” într-un mod practic. Ne propunem să “echipăm” și să energizăm participanții astfel încât să înceapă cu succes transformarea CX, construind o fundație solidă.

Ce veți învăța, obține:

  • Care sunt cei 3 piloni ai fundației CX într-o organizație – principalele noțiuni și instrumente care facilitează startul de succes al transformării CX
  • Încredere și energie pentru a continua să “împingeți” organizația să se concentreze pe fundamentele CX, într-un mod corect, care să asigure succesul.

Cui se adresează?

Workshopul se adresează profesioniștilor de nivel mediu-ridicat, atât din zona de strategie, cât și din zona operațională, care își doresc să înceapă sau să susțină transformarea companiei într-o organizație orientată către clienți – o organizație de care clienții să se “îndrăgostească” și unde angajații sunt mândri să lucreze.

Workshopul include 25% parte teoretică și 75% parte practică, în care participanții aplică sau aprofundează prin studii de caz instrumentele necesare construirii fundației CX.

Vedeți structura completă a workshopului aici:

Cât costă?

145 euro + TVA   

Preț special cu discount pentru pachet 3 workshopuri Customer Experience: 350 euro + TVA

Pachetul include workshopurile: Foundations of Customer Experience TransformationVoice of the Customer și Customer Journey Mapping.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual, aici!