Loading Evenimentele

CUM  VĂ AJUTĂ ACEST CURS?

Exersați și aprofundați principiile scrierii publicitare eficiente cu unul dintre cei mai experimentați publicitari și copywriteri din România, Florin Dumitrescu!  

Scrierea publicitară rămâne o componentă cheie a succesului în marketing, fie că este vorba de texte pentru materiale offline, TV, radio sau online. Indiferent dacă externalizează sau nu aceste servicii,  oamenii de marketing au nevoie să stăpânească mecanismele și tehnicile eficiente de copywriting. 

CUI SE ADRESEAZĂ?

Workshop-ul se adresează tuturor celor care coordonează sau se ocupă de activități de marketing și sunt responsabili pentru dezvoltarea sau evaluarea textelor publicitare, indiferent că lucrează inhouse, cu freelanceri sau cu agenții. 

STRUCTURA CURSULUI

Bazele scrierii publicitare eficiente:

  •         de la USP la concept creativ;
  •         de la slogan la copy;
  •         de la clasic la digital.

Decalogul copywriterului:

Cele zece principii care asigură awareness și memorabilitate scrierii publicitare.

Ponturi care „nu se dau”:

Greșeli frecvente, metehne și prejudecăți ale publicitarilor (cum să le recunoaștem, cum să le evităm, cum să le corectăm).

BENEFICII ȘI COMPETENȚE

După participarea a acest training, participanții vor putea:

  • Să stăpânească tehnicile cheie de construcție a textului publicitar;
  • Să  creeze sau să obțină  texte de impact de la colaboratori și agenții; 
  • Să evite greșeli costisitoare datorate alegerilor și deciziilor legate de textele publicitare;
  • Să aibă acces la primul și singurul manual de copywriting din România, scris de Florin Dumitrescu, Retorica sloganului. Manual de copywriting, inclus în pachetul de training.

CÂT COSTĂ? CÂT DUREAZĂ?

Preț: 550 lei + TVA

Durată: 5 ore, 12:00-17:00

CÂND ARE LOC?

Pe 20 ianuarie. 

TRAINER

FLORIN DUMITRESCU este poet şi publicitar, textier şi editorialist, trainer şi profesor. A lucrat peste douăzeci de ani în publicitate în poziții de copywriter şi director de creaţie; a fost editorialist la revista de profil Advertising Maker şi a ținut un „Jurnal antropologic” în Cațavencii, după un doctorat în socio-antropologie la SNSPA (coordonator prof. Vintilă Mihăilescu). Textier istoric al formaţiei Sarmalele reci, și-a extins colaborările și cu Direcția 5, Pasărea Rock și RIT. Este autorul unor lucrări de specialitate, precum Bâlciul Universităţii (Humanitas, 2013) și „Tradiții la superofertă” (Cartier, 2015), dar se încumetă să scrie și versuri pentru copii sau cărți de poezie, precum recentul volum Dodii, (Nemira/Vorpal, 2016).

Din acest an, Florin Dumitrescu colaborează ca trainer la Institutul de Marketing, iar pe 20 ianuarie 2020 va susţine primul workshop de scriere publicitară pentru practicienii de marketing.