
Workshop Customer Experience Journey Mapping
24 octombrie @ 9:00 - 12:30
| 120 € + TVACând se desfășoară workshopurile?
Marți, 24 octombrie, orele 9:00-12:30
Customer Experience (CX) devine o prioritate în strategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel.
Un prim pas în construirea sau optimizarea customer experience este documentarea ‚traseului’ consumatorului. Un demers de tip customer journey mapping asigură perspectiva centrată pe client cu privire la interacțiunea consumatorilor cu toate punctele de contact ale unui brand.
La sfârșitul acestui workshop, participanţiilor le vor fi familiare abordarea, instrumentele, modelele necesare pentru identificarea și prioritizarea oportunităților de dezvoltare, optimizare ale:
- Proceselor interne;
- Comunicării brandului;
- Achiziției și retenției de clienți;
- Reducerii ratei de reziliere sau abandon.
Mai multe detalii despre structura workshopului
Despre trainer
Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing, trainer la Institutul de Marketing și specialist în integrarea multiplelor surse de informații și abordari de cercetare de piată pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația.
A început moderând studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar în prezent susține dezvoltarea de inițiative de research care îmbină online & offline, calitativ si cantitativ, tradițional și digital, pentru oferirea unei viziuni relavante și moderne asupra pieței.
Cât costă?
Investiție workshop: 120 € + TVA
Cursurile sunt disponibile și în singurul abonament de training de marketing din România, Marketing Pass, care îți asigură suport anul prin cursuri cu traineri din România și Marea Britanie, workshop-uri și întâlniri de comunitate.
Unde?
Online, pe platforma Zoom