Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

IMPORTANT:

Cursurile și întâlnirile față în față organizate de Institutul de Marketing în luna martie vor fi amânate. Contextul evoluției epidemiei COVID-19 și preocuparea față de sănătatea și siguranța cursanților noștri ne impun măsuri de prevenție, așadar vom reveni cu detalii imediat ce vom stabili datele sigure pentru desfășurarea acestora.

Cum vă ajută?

Customer Experience (CX) devine o prioritate în stategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel. Prin experiența oferită, companiile pot câștiga, dar mai ales păstra clienți, profitabil, cu condiția să aibă cunoștințele și resursele necesare.

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici, instrumente care îi vor ghida către:

  • Înțelegerea conceptelor, abilităților și instrumentelor necesare pentru a capta încrederea și credibilitatea de a aborda CX în cadrul companiei și a deveni un profesionist în domeniu;
  • Clarificarea termenului și înțelegerii CX și înțelegerea factorilor care creează valoare pe termen lung;
  • Înțelegerea oportunității pe care o reprezintă o transformare Customer-Centric pentru o companie.

Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alături de Customer Journey Mapping și Customer Experience Metrics.

Cui se adresează?

Cursul poate servi ca introducere celor care se află la început de drum în înţelegerea elementelor pe care le implică Customer Experience,  recapitulare,  clarificare a tuturor elementelor implicate pentru cei care deja creează şi gestionează experienţa clienţilor pentru o companie, indiferent de departamentul din care fac parte.

Structură curs

Workshop-ul include 75% parte teoretică şi 25% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Partea 1

  • Introducerea conceptului de Customer Experience – contextul și factorii de schimbare din jurul lui. Scurt “istoric” ce înglobează Experience EconomyLiquid ExpectationsCustomer-Centricity. (suport teoretic);
  • Ce face o organizație să fie Customer-Centric. CX audit – cultură, competențe, structuri și nivele de maturitate. Activități specifice fiecărui nivel. (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații. (discuție de grup);
  • Trenduri și statistici CX. Surse de date, informații, cunoștințe și trenduri. (suport teoretic).

Partea 2

  • Employee engagement – factorul principal în asigurarea succesului și îmbunătățirea CX. Ce implică, implementare și monitorizare. (suport teoretic);
  • Voice of the Customer – programe, personas, customer journey mapping, customer empathy. Ce implică, implementare și monitorizare. (customer journey mapping este un subiect amplu căruia îi corespunde și o sesiune practică de workshop dedicată). (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Măsurarea performanței în Customer Experience (introducere și sumar – acestui subiect îi corespunde și o sesiune de workshop dedicată). (suport teoretic).

Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

Dorinţa de a empatiza cu clienţii, înţelegerea nevoii de a păstra clienţii unei companii loiali acesteia.

Unde?

Palatul Noblesse, Str. Sfinților nr.7, București

Cât costă?

550 lei + TVA

Pachet complet Customer Experience– 1450 lei+TVA (Reducere de 200 lei din total 1650 lei+TVA)

Pachet complet Customer Experience cursanți CIM – 1350 lei+TVA (Reducere de 300 lei din total 1650 lei+TVA)