Loading Evenimentele

Cum focalizați resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație?

Când se desfășoară? 6 octombrie, orele 9:00-12:00

Unde? Online, pe platforma Zoom

Trainer: Cristina Șerban, Senior Product Marketing Manager în cadrul companiei Bitdefender

Invitat: Vlad Mihăilescu, Senior Digital Marketing Manager – SEO & ABM în cadrul companiei Bitdefender

Cum vă ajută?

Workshopul “Account Based Marketing” își propune să explice detaliile de bază ale unui program ABM, acesta fiind recunoscut de marketeri ca una dintre cele mai de succes tactici ale strategiilor de marketing B2B. Un astfel de program ajută oamenii de marketing  să-și focalizeze resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație.

Obiectivul cursului este de a explica conceptele și procesele necesare pentru dezvoltarea unui program ABM într-o companie, punând accent pe exemple practice. 62% din cei 120 de marketeri B2B intervievați de Forrester consideră că au cuatificat o creștere a indicatorilor măsurați ca urmare a adoptării unei strategii ABM.

Marketingul de tip “account based” este o abordare structurată pentru dezvoltarea și implementarea de campanii de marketing puternic personalizate pentru conturi cheie unice, clienți potențiali sau parteneriate strategice. Tratând fiecare client ca o piață unică în sine, companiile pot extinde și adânci relațiile cu actorii din cadrul conturilor lor cheie, dar pot crește în același timp atât notorietatea, cât și cererea pentru produsele și serviciile lor. Toate acestea duc la o creștere strategică a vânzărilor și generează, în cele din urmă, mai multe venituri.

Cui se adresează?

Workshopul  “Account Based Marketing” se adresează specialiștilor de marketing digital, marketing prin conținut, managerilor de produs sau de brand care activează în domeniul B2B, precum și antreprenori, freelanceri sau consultanți ai agențiilor de marketing.

Structură workshop

  • Ce este “Account Based Marketing” și cum se integrează în planul de marketing B2B?
  • Ce sunt și de ce lucrăm cu “Target Accounts”?
  • Care sunt platformele necesare pentru a implementa un program ABM?
  • Cum se implementează un program ABM?
  • Cum se măsoară eficiența unui program ABM?
  • Studiu de caz.

Traineri și invitați

Trainerii de la Institutul de Marketing sunt profesioniști cu experiență practică și certificări de specialitate. Workshopul este sușținut de Cristina Șerban, alături de Vlad Mihăilescu, ambii cu o experiență semnificativă în marketing B2B.

Cristina Șerban este Senior Product Marketing Manager în cadrul companiei BitdefenderAbsolventă a programului avansat Diploma in Professional Marketing si, în prezent, Chartered Marketer, Cristina are o experiență de peste 12 ani în marketing B2B și B2C, alături de companii din zona IT&C precum Oracle, IBM sau Bitdefender.

Prin multiplele roluri pe care le-a avut de-a lungul timpului, Cristina a fost implicată în dezvoltarea și implementarea întregului proces de marketing, de la identificarea factorilor externi și interni care influentează performanța și definirea strategiilor de marketing, până la execuția și măsurarea eficaciății acestora.

Vlad Mihăilescu este Senior Digital Marketing Manager – SEO & ABM în cadrul companiei Bitdefender din anul 2021.  Absolvent al Universității Politehnice București, și-a început cariera profesioanală ca inginer. Pasionat de marketing, a migrat gradual spre o poziție de analist SEO în companii de tehnologie. În prezent, coordonează implementarea campaniilor ABM globale pentru divizia de business a companiei.

Vlad deține multiple certificari ABM Demandbase, Conductor, Hubspot si DiscoverOrg University si are peste 16 ani de exeperiență în industria IT.

Cât costă?

95 euro + TVA   

Trainingul se desfășoară online. Locurile sunt limitate.
Înscrieți-vă acum la info@institutuldemarketing.ro

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.