Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Planificarea campaniilor – sesiuni interactive online

Sâmbătă și duminică, 26 & 27 septembrie și 3 & 4 octombrie 2020, orele 11:30 – 14:30, Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing organizează un curs intensiv de comunicare integrată.

Învățați să planificați campanii cu rezultate!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de success, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.

Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare.

Cui se adresează?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.

Programul de training certificat Planificarea campaniilor este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing sau Certificatul Profesional în Marketing Digital. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).