Loading Evenimentele

Optimizare digitală – sesiuni interactive online

Sâmbătă și duminică, 30-31 ianuarie și 6-7 februarie 2021, orele 11:30-14:30 Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing organizează un curs intensiv de optimizare digitală.

4  sesiuni interactive în limba engleză, cu Sue Ollerhead, trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Învățăți să optimizați canalele digitale pentru rezultate pe termen lung!

Cum vă ajută?

Cursul intensiv Optimizare digitală vă ajută să îmbunătățiți eficiența investițiilor în mediile digitale propunând metode relevante de analiză și măsurare a acestora.

Comportamentul consumatorului s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Companiile trebuie să se adapteze acestei piețe în schimbare și să acționeze coerent pe toate canalele pentru atingerea obiectivelor lor strategice.

Cui se adresează?

Programul de certificare Optimizare digitală se adresează tututor celor implicați în activități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau management care au nevoie să cunoască tehnici de optimizare digitală.

Cursanții vin în special din industrii cum ar fi:

Servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul face parte din noul program avansat de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).