Loading Evenimentele

Marketing și strategie digitală – Weekend intensiv– 9:30 – 17:00, Hotel Park Inn by Radisson Blu, Sala Jupiter, București

Sâmbătă și duminică, 4 și 5 iulie 2020, Institutul de Marketing organizează un curs de marketing intensiv în cadrul programului de certificare Diploma Profesională în Marketing.

Două zile de curs intensiv în limba engleză, cu Debbie Pearson, trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Cel mai nou training de marketing strategic cu integrare digitală!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.

Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Cui se adresează?

Modulul Marketing și strategie digitală se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate și să își crească sursele de avantaj competitiv printr-o abordare integrată a canalelor digitale și tradiționale de marketing.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: Manageri, experți  și coordonatori marketing. Profesioniști cu experiență de peste 4-5 ani în marketing și comunicare, dar fără o pregătire academică în domeniu.

Cursul  este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Debbie Pearson are o experiență semnificativă în marketing și management, atât în Marea Britanie, cât și pe piețele globale.

A activat la nivel strategic în industria telecomunicațiilor pe strategie de marketing, planificare și dezvoltare. Lucrează ca practician de succes pe managementul de proiect, de la concept şi implementare până la evaluare.

Debbie este şi examinator CIM şi susţine în România trainingurile intensive de customer experience din cadrul programelor certificate CIM.