Loading Evenimentele

Inovație în marketing – Weekend intensiv – 9:30 – 17:00, Hotel Park Inn by Radisson Blu, Sala Jupiter, București

Sâmbătă și duminică, 7 și 8 noiembrie 2020, Institutul de Marketing organizează un curs de marketing intensiv în cadrul programului de certificare Diploma Profesională în Marketing.

Două zile de curs intensiv în limba engleză, cu Tim Lane, trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Singurul training acreditat în inovație de marketing!

Cum vă ajută?

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie.

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor capitaliza mediul disruptiv în oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Cui se adresează?

Programul de certificare Experiență digitală  se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi să se perfecţioneze într-un program de training certificat internaţional.

Cursanții vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul este un modul de bază ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Tim Lane predă la Oxford College of Marketing din Marea Britanie. Este Chartered Marketer și profesor calificat, are un MBA, a absolvit Diploma PostGraduate, Professional Diploma în Marketing și este licențiat in Business Studies.
Are o experiență de predare în marketing de peste 20 de ani  în diverse instituții pentru certificările Chartered Institute of Marketing (CIM), unde este și examinator. În calitate de profesionist în vanzări a lucrat în zona FMCG, cu firme că P&G, Duracell, Dairy Crest Foods și multe altele.