Loading Evenimentele

Inovație în marketing – sesiuni interactive online 

Sâmbătă și duminică, 7 -8 noiembrie și 14-15 noiembrie 2020, orele 11:30-14:30, Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing organizează un curs intensiv în inovație de marketing.

4 zile de sesiuni interactive în limba engleză, cu Tim Lane, trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Singurul training în inovație de marketing!

Cum vă ajută?

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie.

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor putea exploata oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Cui se adresează?

Programul de certificare Inovație în Marketing se adresează profesioniștilor de marketing cu experiență care coordonează sau sunt implicați în proiecte de inovație de marketing și pot astfel să aducă valoare adăugată companiei.

Participanții interesați de training de inovație de marketing vin în special din industrii cum ar fi:

FMCG, tehnologie, servicii financiare.

Profilul cursanților: Brand manageri, coordonatori și specialiști de marketing.

Cursul este un modul de bază ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Tim Lane predă la Oxford College of Marketing din Marea Britanie. Este Chartered Marketer și profesor calificat, are un MBA, a absolvit Diploma PostGraduate, Professional Diploma în Marketing și este licențiat in Business Studies.
Are o experiență de predare în marketing de peste 20 de ani  în diverse instituții pentru certificările Chartered Institute of Marketing (CIM), unde este și examinator. În calitate de profesionist în vanzări a lucrat în zona FMCG, cu firme că P&G, Duracell, Dairy Crest Foods și multe altele.