Loading Evenimentele

Experiență digitală – Weekend intensiv – 9:30 – 17:00, Hotel Park Inn by Radisson Blu, Sala Jupiter, București

Sâmbătă și duminică, 22 și 23 februarie 2020, Institutul de Marketing organizează un curs de marketing intensiv în cadrul programului de certificare Diploma Profesională în Marketing.

Două zile de curs intensiv în limba engleză, cu Debbie Pearson, trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Alăturați-vă primilor specialiști certificați în experiență digitală!

Cum vă ajută?

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților.

Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților,  respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business.

Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale,  înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc.

Cui se adresează?

Programul de certificare Experiență digitală  se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi să se perfecţioneze într-un program de training certificat internaţional.

Cursanții vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul este un modul de bază ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Debbie Pearson are o experiență semnificativă în marketing și management, atât în Marea Britanie, cât și pe piețele globale.
A activat la nivel strategic în industria telecomunicațiilor pe strategie de marketing, planificare și dezvoltare. Lucrează ca practician de succes pe managementul de proiect, de la concept şi implementare până la evaluare.

Debbie este şi examinator CIM şi susţine în România trainingurile intensive de customer experience din cadrul programelor certificate CIM.

Detalii și înscrieri la info@institutuldemarketing.ro.