Loading Evenimentele

22, 23 și 24 septembrie, orele 9:00-12:30

Cum vă regândiți prioritățile și poziționarea în vremuri incerte?

De ce un curs aplicat de planificare a campaniilor?

Anul 2020 a venit cu schimbări ce au redefinit peisajul competitiv din toate industriile (retail, sănătate și asistență medicală, tehnologie, FMCG). Companiile s-au reinventat și au accelerat procesul de digitalizare. Companiile au fost îndelung încurajate să își construiască afacerea punând clientul pe primul lor, dar mult prea puține au reușit. Astăzi , “clientul pe primul loc” este un mandat imperativ pentru orice business. Și rămâne cel mai sigur mod de a crea valoare, de a întări imaginea de brand și de a crește motivația angajaților.

În acest master class, veți descoperi care sunt principalele coordonate care definesc motivațiile și comportamentul clienților și ce tehnici pot sa folosească afacerile pentru a crește.

Cum vă ajută?

Înțelegerea modului în care companiile pun clientul pe primul loc și fac din acest principiu o adevărată mantra de business, vă pot face să vă regândiți prioritățile comerciale si poziționarea de brand. Totodată, vă vor oferi un puternic avantaj competitiv. La sfârșitul cursului veți fi inspirați și gata să conduceți schimbări în compania dumneavoastra, care să ducă la performanțe financiare mai puternice, angajați mai motivați și creșterea semnificativă a sănătatii brandului.

Acest curs vă ajuta să vă regândiți poziționarea competitivă și modul în care interacționați cu clienții dumneavoastră. Veți fi ghidați să găsiți oportunități de creștere a afacerii și de îmbunătățire a promisiunii de brand și a experienței clienților. Veți fi mai bine echipați să vă aliniați poziționarea competitivă pentru a satisface noile așteptări în realitatea post pandemie.

Ce se exersați și aprofundați?

  • Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a motivatiilor din spatele comportamentelor oamenilor?
  • Cum am putea construi un brand în 10 minute?
  • Cum folosim tehnici de economie comportamentală pentru a înțelege comportamentul clientiilor noștri?
  • Cum folosim mantra companiei pentru a ne dezvolta afacerea și ane îmbunătăți relația cu clienții?
  • Cum evaluați dacă un business care clientul în centrul modului sau de lucru ?

Cui se adresează?

Senior manageri și sau directori (marketing, dezvoltare de produse, transformare digital) sau antreprenori din întreprinderi mici și mijlocii responsabili de stabilirea comunicării strategice cu clienții și construcția de brandului pentru organizațiile lor.

Este un curs valoros pentru manageri de companii, departamente de HR, learning and development.

Vedeți structura cursului.