Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Strategic Marketing

Programul de studiu pentru certificarea internațională CIM – Diploma în Marketing Profesional este alcătuit din trei module, dintre care două sunt obligatorii (Strategic Marketing și Mastering Metrics), iar două sunt elective (Digital Strategy și Driving Innovation), dintre care cursanții trebuie să aleagă doar unul pentru a obține certificarea. Parcurgerea modulului Strategic Marketing arată studenților cum să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a dobândi și crește avantajul competitiv în organizațiile în care lucrează.

Acest workshop face parte din orarul certificării în marketing în varianta blended learning, cu cursuri la zi și va fi ținut de Oana Sav, trainer la Institutul de Marketing pentru cei care se vor înscrie pentru sesiunea de evaluare din decembrie 2019.

La această ediție o vom avea alături de noi pe Geanina Ghiculescu, Head of Marketing la Metro Cash & Carry.  

Cei care nu doresc să urmeze o certificare întreagă, pot urma certificarea de scurtă durată Strategic Marketing, la finalul căreia vor primi un Award de la Chartered Institute of Marketing.