Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

1-2 octombrie & 8-9 octombrie 2020, de la ora 9:30 la 12:30.

Cum generați rezultate de business cu planuri integrate de marketing digital?

Cum vă ajută?

Cum aliniem tacticile într-o strategie eficace într-o lume digitală afectată de criză? Cum clarificăm şi simplificăm paşii de urmat? Cum aducem simplitate în complexitatea deciziilor de marketing?

Cursul intensiv “Marketing Strategy & Tactics in a Digital World” sprijină organizaţiile să rămână competitive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând canalele digitale și nondigitale.

Veţi învăţa cum să creşteţi rezultatele de marketing pe termen scurt cu tehnici consacrate, dar şi să dezvoltaţi o perspectivă strategică, construind avantaje competitive pe termen lung.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în egală măsură oamenilor de marketing experimentaţi, dar care au nevoie să integreze cu rezultate în strategii şi canalele digitale, dar şi managerilor responsabili de decizii strategice, care au nevoie să-şi valorifice atuurile şi să se adapteze rapid la schimbările din mediul extern.

Structură curs

Patru sesiuni interactive online, de tip webinar, de 3 ore fiecare, de la 9.30 am -12.30 pm

Varianta online va fi o experienţă interactivă, cu multe exerciţii aplicate şi interacţiune între trainer, autorul PR Smith şi participanţi.

Cât costă?

450 Euro + TVA pentru membrii CIM și absolvenții de cursuri IM

550 Euro + TVA

LOCURI LIMITATE: Maximum 10 participanți

BONUS

Fiecare participant va primi un exemplar al cărţii lui PR Smith’s SOSTAC® Guide to your Perfect Digital Marketing Plan.