Loading Evenimentele

7-8 și 13-14 aprilie, orele 9:00-12:30

Cum planificați, integrați și monitorizați campanii eficiente?

De ce un curs aplicat de planificare a campaniilor?

Cursul se adresează tuturor practicienilor care doresc să obțină rezultate și mai bune într-un proces exersat și rodat de planificare, implementare și evaluare a campaniilor de marketing, alături de un profesionist cu experiență.

Cursul îi sprijină pe toţi cei care își doresc acces rapid la cel mai relevant și valoros know-how de planficare a campaniilor în limba română și nu au timp pentru un curs certificat în contextul pieței locale. În egală măsură, vine în sprijinul cursanților deja înscriși în programe CIM care își doresc mai multă interacțiune, mai multe instrumente și resurse şi exemple aplicate în contextul din România, în completarea formării și certificării internaționale.

Cum vă ajută?

Fie că sunteți la început în domeniul marketingului, fie că doriți să perfecționați procesul de planificare, execuție și evaluare a campaniilor, veți beneficia de toate instrumentele pentru a obține rezultate mai bune.

Este un curs 100% practic, în care veți învăța cum să gândiți concepte de campanii, cum să folosiți date și insight-uri pentru a ajunge în mintea și inima consumatorilor, cum să coordonați resurse interne, dar și furnizori externi, cum să integrați canalele digitale cu cele offline. Toate acestea prin exerciții, exemple aplicate și studii de caz, aprofundate alături de un practician experimentat!

Ce exersați și aprofundați?

  • Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de management de campanii? Pași, etape în planificarea campaniilor multichannel
  • Cum setați obiective de marketing și comunicare ce susțin obiectivele de business

ale companiei?

  • Cum alegeți instrumente, canale media și de comunicare pentru a vă atinge aceste obiective?
  • Cum adoptați un mod de lucru care să mențină clientul și audiențele cheie în centrul întregului proces?
  • Cum măsurați și evaluați performanța?

    Structură curs

    Cursul este alcătuit din patru module:

    1. Instrumente de planificare a campaniilor;
    2. Tehnici de execuție și implementare;
    3. Comunicare integrată multichannel;
    4. Evaluarea campaniilor de marketing.
      Agenda completa AICI.

Prețul cursului este de 280 Euro + TVA (19%)

📌 Trainingul se desfășoară online. Locurile sunt limitate.
❗ Înscrieți-vă acum la info@institutuldemarketing.ro

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.