Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Pe 14 ianuarie, în intervalul 18:30-19:30, nu rata prima ediție din 2022 a întâlnirilor “Marketing Mentors”, moderate de Teodora Adamache. Invitatele noastre sunt Mădălina Dubiczki și Carmen Bârleanu, ambele absolvente ale unor programe certificate Chartered Institute of Marketing (CIM).

Ce vei afla la această întâlnire de comunitate?

  • Cum te ajută un curs certificat să faci consultanță în customer experience management și automatizare de marketing?
  • Care sunt provocările actuale și cât de important este know how-ul clasic, strategic de marketing pentru a valorifica potențialul tehnologiei?
  • Cum arată o săptămână de lucru a unor consultanți în customer experience?
  • Care ar trebui să fie prioritățile de marketing ale organizațiilor din România în 2022?

Rezervă-ți loc gratuit și trimite-ne din timp întrebările tale pentru invitatele noastre speciale

Cine este Mădălina Dubiczki?

Susținătoare pasionată a clientului zilelor noastre, la curent cu soluțiile digitale și tehnologia, Mădălina Dubiczki, are o experiență de peste 15 ani cu Citibank și a fost responsabilă de mai multe teritorii geografice din Europa și Dubai, în diverse poziții de marketing management. Cu o experiență bogată în management internațional de marketing, platforme și canale digitale, PR, publicitare și vânzări, îndeosebi în domeniul serviciilor, Mădălina este specialistă în dezvoltarea și implementarea de programe de loializare și retenție pentru portofolii de clienți mari.

Cine este Carmen Bârleanu?

În calitate de CX Marketing Consultant, susține dezvoltarea unei relații autentice între branduri și oameni, bazate pe o tehnologie de marketing care face posibilă o experiență unitară, traversând granițele dintre digital și offline. Cu experiență de peste 10 ani în marketing omni-channel atât B2B, cât și B2C, în diverse industrii, ca banking, energie sau servicii medicale private,  Camen este în continuare pasionată de transformarea digitală și integrarea soluțiilor de marketing automation cu procesele de business și obiectivele strategice ale companiei.

Este certificată în Digital Marketing de către Chartered Institute of Marketing (CIM) și în strategie și tehnologie de marketing automation de către Salesforce, unul dintre liderii globali în soluții de customer experience.

Rezervă-ți loc din timp aici:

 

Fill out my online form