Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Noua generație de agenți inteligenți pentru call center și customer support

Webinar gratuit • Joi, 6 noiembrie, ora 12:00–13:00

 

Între multiplele arii în care AI- ul poate crea valoare pentru marketing  este și zona de  CX, iar multe companii din România folosesc deja componente Ai pentru a reduce costuri sau a crește viteza cu care răspund solicitărilor clienților. Cum au evoluat aceste soluții către agenți autonomi și cum ne pot face munca mai ușoară?

Joi, 6 noiembrie, de la 12 la 13, vă invităm la o nouă ediție “lunch&learn” din seria  AI “Marketing Tools &Rules” alături de partenerii de la OSF și Salesfoce pentru insight-uri, demonstrații, dar mai ales pentru întrebări și răspunsuri pe această temă provocatoare la care există deja soluții, dar încă și probleme, obstacole, capcane.

Din agendă:

📍     Ce înseamnă noua eră AI a suportului inteligent și interactiv pentru clienți: exemplu “Agentic Enterprise Proactive Service “

📍      Cum pot lucra împreună agenții autonomi și operatorii umani pentru a oferi clienților o experiență de service superioară: Demo Agentforce

📍      Q&A – Sesiune de întrebări și răspunsuri.

Fie că aveți sau nu soluții similare, că lucrați sau nu cu Salesfoce în companie, veți putea găsi  exemple, soluții sau măcar inspirație.

Investiți o oră într-un update de soluții martech de CX și rezervați-vă loc din timp!

Vorbitori și invitați

Gabriela Serbu, Solution Engineer

Gabriela Serbu, Solution Engineer, Salesforce

 

Gabriela are peste 10 ani de experiență în zona de pre-sales pentru software sprijinind echipele de vânzări cu expertiză tehnică și o abordare consultativă pentru a aduce valoare și rezultate clienților din zona EMEA.

 

 

 


Cristian Mihalca, Enterprise Sales Director SEE

Cristian Mihalca, Enterprise Sales Director SEE, Salesforce

Cristian Mihalca (Salesforce) este un profesionist cu peste 25 de ani de experiență în implementare de platforme, soluții CRM optimizarea proceselor și susținerea transformării digitale în companii.”