Calendar of Evenimentele
L lun
Ma mar
Mi mie
J joi
V vin
S sâm
D Dum
1 eveniment,
Speak Sustainability
Starting 12th September 2022, 15:00-16:00 Sustainability is one of the most important issues facing mankind. We hear about it in the news, in meetings, in interviews and most of us want to become more sustainable. So, what is it and […]
1 eveniment,
1 eveniment,
2 evenimente,
Insiders Meetings: Measuring Digital Campaigns
Insiders Meetings: Measuring Digital Campaigns
Joi, 29 septembrie, de la ora 12:00 la 13:00 vă așteptăm la o nouă întâlnire “Insiders”: Measuring Digital Campaigns cu Teodora Șaguna. Întâlnirea se adresează doar cursanților înscriși în cadrul programelor de training certificate CIM sau care au achiziționat un […]
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
2 evenimente,
Workshop Account Based Marketing
Workshop Account Based Marketing
Cum focalizați resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație? Când se desfășoară? 6 octombrie, orele 9:00-12:00 Unde? Online, pe platforma Zoom Trainer: Cristina Șerban, Senior Product Marketing Manager în cadrul companiei Bitdefender Invitat: Vlad […]
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
1 eveniment,
Institutul de Marketing: 10 ani | Performance and Recognition Awards
Institutul de Marketing: 10 ani | Performance and Recognition Awards
Institutul de Marketing: 10 ani Performance and Recognition Awards Vineri, 14 octombrie, între 14:00 și 18:00 are loc întâlnirea anuală a comunității cursanților și absolvenților în care celebrăm 10 ani de […]
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
1 eveniment,
Workshop Foundations of Customer Experience Transformation
Workshop Foundations of Customer Experience Transformation
DE UNDE ÎNCEPI „TRANSFORMAREA” CX? 3 PILONI AI FUNDAȚIEI CX ÎNTR-O ORGANIZAȚIE Când are loc workshopul? 20 octombrie, de la 9:00 la 12:00 Unde? Online, pe platforma Zoom Cum vă ajută? “Transformarea” într-o companie orientată către clienți (customer centric) este un […]
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
0 evenimente,
3 evenimente,
Brand Management Masterclass
Când? 27, 28 octombrie și 3, 4 noiembrie, online, 14:00-17:30 Cum construiți un brand puternic? Care este secretul brandurilor “best in class” și cum îl puteți aplica la mărcile pe care le gestionați astfel încât să creați o relație pe […]
Workshop Voice of the Customer
Workshop Voice of the Customer
CUM CONSTRUIEȘTI UN PROGRAM VOICE OF THE CUSTOMER DE SUCCES? Când are loc workshopul? 27 octombrie orele 9:00-12:00 Unde? Online, pe platfroma Zoom Cum vă ajută? “Companiile câștigătoare, care au cel mai bun profit și cei mai fericiți acționari, sunt […]
The Negotiating Compass – Advanced
The Negotiating Compass – Advanced
Course Date: 27 th October (11.30 am-19.00 pm, Romania time) Advanced negotiation skills prepare you for managing multiplex, complex and strategic negotiations. From intricate commercial agreements to diplomatic accords many skilled negotiators require an edge when entering into negotiations involving […]
1 eveniment,
1 eveniment,
1 eveniment,
2 evenimente,
Curs Category Management
Creșteți performanța categoriilor cu primul curs de category management care integrează și canalele online! Când are loc cursul? 31 octombrie, 1, 2, 3 noiembrie, orele 9:00-13:00 Cum vă ajută? Dacă ești category manager, lucrezi în trade marketing sau în vânzări, […]