Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Mastering Metrics

Cursul este alcătuit din trei module, dintre care două sunt obligatorii (Strategic Marketing și Mastering Metrics), iar două sunt elective (Digital Strategy și Driving Innovation) și dintre care cursanții trebuie să aleagă doar unul pentru a obține certificarea.

Modulul Mastering Metrics  analizează importanța gestionării datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezintă rolul indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații și arată cum  înțelegerea unui set de tehnici de măsurare pot ajuta organizațiile să ajungă la noi insight-uri  și decizii strategice.

Modulul Mastering Metrics face parte din certificarea CIM Diploma în Marketing Profesional. Seminarul de induction face parte din orarul certificării în marketing în varianta blended learning, cu cursuri la zi, și reprezintă o introducere în temă a celor care se vor înscrie pentru sesiunea de evaluare din aprilie 2020.

Cei care nu doresc să urmeze o certificare întreagă, pot urma certificarea de scurtă durata Mastering Metrics, la finalul căreia vor primi un Award de la Chartered Institute of Marketing.