Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Mastering Metrics – Weekend intensiv, între orele 9:30 și 17:00, Hotel Park Inn by Radisson Blu, Sala Jupiter, București.

Sâmbătă și duminică, 12-13 octombrie 2019, Institutul de Marketing organizează un curs de marketing intensiv în cadrul programului de certificare Diploma în Marketing Profesional.
Două zile de curs intensiv în limba engleză, cu un trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Programul scurt de certificare Mastering Metrics este un program de nivel 6 care, analizează importanța gestionării datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezintă rolul indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații și arată cum  ințelegerea unui set de tehnici de măsurare pot ajuta organizațiile să ajungă la noi insight-uri  și decizii strategice. Veți înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business, poate crește eficacitatea activităților de marketing. Veți învăța să selectați și să utilizați surse de date adecvate pentru analiza de marketing și instrumente care să vă asigure procese de decizie eficiente.

AGENDA CURSULUI

Sesiunea 1 – Rolul metricilor în campaniile de marketing
Sesiunea 2 – Influențe interne asupra metricilor
Sesiunea 3 – Identificarea datelor pentru analiza de marketing
Sesiunea 4 – Ce măsurăm? 1
Sesiunea 5 – Ce măsurăm? 2
Sesiunea 6 – Analiza măsurătorilor și comunicarea rezultatelor
Sesiunea 7 – Utilizarea metricilor pentru a măsura eficacitatea campanilor de marketing
Sesiunea 8 – Provocări și trenduri

Modulul se evaluează printr-o lucrare de 16 pagini pe care o veți realiza cu ajutorul unui tutore desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

Acest curs de doua zile face parte din orarul certificării în marketing în varianta blended learning, cu cursuri la zi și va fi ținut de unul dintre lectorii Oxford College of Marketing, Joe Shami.

Joe Shami este expert în vânzări și în marketing, lector la Oxford College of Marketing și Profesor Asociat la University of Perpignan din Franța, unde ține în mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master și MBA in Europa, Orientul Mijlociu și SUA.