Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Investiți o oră în inspirație pe 19 mai 2022, ora 18:00 ! Vă invităm la un nou eveniment deschis din seria Marketing Talks, cu tema “Digital Marketing – Provocări în context de criză”.

Ultimii ani au venit cu un context dificil atât din punct de vedere sanitar și social (prin prisma pandemiei Covid 19), dar și din punct de vedere geopolitic (conflictul din Ucraina), iar ambele perspective au un deosebit impact în economie. Digitalul a fost, cel puțin pe timpul pandemiei, “vesta de salvare” a multor departamente de marketing, iar cei ancorați deja în folosirea acestor medii au avut de câștigat.

Am ales să abordăm acest subiect sensibil, dar care ne preocupă pe toți. Vom dezbate la această ediție a Marketing Talks alături de Laurențiu Ion, Head of Digital and Media la PepsiCo Romania și lector asociat la Universitatea din București.

Laurențiu Ion este profesionist în digital marketing, media și comunicare, cu o experiență de peste 13 ani în domenii precum retail, tehnologie avansată sau FMCG. A predat, printre altele, cursuri de marketing la Universitatea Alternativă și Universitatea din București. În ultimii 7 ani, s-a aflat în prima linie de transformare digitală a unor companii sau ONG-uri, coordonând cu succes în special agendele de inovație digitală în marketing și comunicare. În paralel, a publicat trei cărți, cea mai recentă fiind „Corporația norilor” (Curtea Veche Publishing, 2019), iar articolele și eseurile lui despre relația tot mai strânsă dintre oameni și tehnologie au apărut în reviste precum Forbes sau Decât o Revistă. În 2014, a fondat o revistă de literatură și fotografie, SUBCAPITOL, iar în 2017 a fost inclus in Forbes 30 Under 30. Laurențiu practică și militează pentru inovația care rezolvă probleme reale.

Moderator: Teodora Adamache Brânzoi, student Diploma in Professional Digital Marketing.

Participarea este gratuită. Rezervați-vă locul din timp AICI.