Marketing digital și leadership
7 martie @ 19:00 - 20:00
Joi, 7 martie, de la 19 la 20, vă invităm la un nou webinar din seria evenimentelor de comunitate cu exemple, sfaturi și recomandări de la doi absolvenți ai cursurilor noastre Simona Mincu, Global B2B Manager, Intrum, care a finalizat programul de Marketing Leadership, și Vlad Podeanu, Ecommerce Activation Manager, Bayer, absolvent al Diplomei Profesionale în Marketing Digital.
Care este agenda?
- Cum arată un plan bun de lucrare pentru modulele de la diploma Profesională în Marketing Digital şi Programul de Leadership?
- Exemple şi soluţii de audit în contexte diverse în lucrările de evaluare.
- Opţiuni strategice şi cum le evaluăm.
- De la obiective la măsurarea lor.
- Q&A.
Cu o experienţă de 15 ani în marketing, Simona Mincu este în prezent Global B2B Marketing Manager la Intrum, coordonând activitățile a 24 de ţări din Europa. Îi place sa se prezinte ca un marketer al cărui rezultat este cresterea business-urilor, prin strategii coerente şi sănătoase, care pe termen scurt aduc rezultate în KPI-ii de business, iar pe termen lung cresc valoarea brandului.
Vlad Podeanu a acumulat peste 14 ani de experienţă în FMCG în companii precum Henkel, Danone, Bergenbier şi Coca Cola Hellenic, cu precădere în zona de trade marketing şi e-commerce. În prezent, coordonează strategii de ecommerce în domeniul pharma pentru compania Bayer la nivel regional pentru România, Bulgaria şi Moldova. ”Programele dezvoltate de către CIM reprezintă cea mai bună soluție pentru profesioniștii în domeniul marketingului de a obține o certificare recunoscută la nivel internațional. Drumul nu este unul ușor, dar studiul împreună cu Oxford College of Marketing te ajută extrem de mult în îndeplinirea obiectivului final.”- spunea Vlad pe parcursul studiului.
Rezervaţi-vă loc din timp la acest link.