
Making Sense of Media Data: Insiders Meetings
6 februarie @ 12:00 - 13:00
Într-o explozie de informații și date greu de verificat, cum punem cap la cap datele despre clienți, piață și competitori? Dar datele de media? Cum înțelegem și interpretam datele de trafic, audiențele, tiraje, cum înțelegem media și consumatorii? Este posibil sa facem acest lucru dintr-o sursă sigură și independentă?
Rezervă-ți loc la webinarul din 6 februarie, de la ora 12:00 din seria “Insiders Meetings” unde explorăm aceste teme alături de un practician experiementat, Arina Ureche, Director General al BRAT. Investește o oră în inspirație și vei primi răspunsuri la întrebări pe care le-am pus noi și pe care le poți pune chiar tu în sesiunea de Q&A:
📍Care sunt sursele credibile de date?
📍Ce avantaje şi limite au?
📍Ce date furnizează BRAT cu regularitate în piață?
📍Cum ne ajută să ajungem la segmente precise de consumatori? Dar să alocăm eficient investițiile de media?
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) reprezintă în industria de comunicare din Romania, locul unde toate aceste date se întâlnesc. În plus, în ultimi ani, BRAT și-a lărgit aria de acoperire, incluzand în sfera datelor și mediilor măsurate panotajul și influencerii.
Licențiată în matematică și absolventă a unui master în statistică, Arina Ureche este de peste 20 de ani Director General al BRAT, contribuind la dezvoltarea acesteia într-o asociație profesionională reprezentativă pentru industria de media și publicitate din Romania. Arina Ureche a participat la crearea și dezvoltarea tuturor proiectelor asociatiei, marcând și nenumărate premiere în cercetarea media din cadrul industriei de publicitate din Romania: lansarea primului studiu de măsurare a audienței siteurilor web, dezvoltarea primului studiu de audiență a panotajului, integrarea datelor de monitorizare a investitiilor in publicitate pentru cinci medii, dintre care cea mai nouă este industria de influencer media, dezvoltarea primului DMP sindicalizat la nivelul unei industrii.
Arina și-a inceput cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din București, iar din 1999 a lucrat în media, mai întâi ca cercetător, si apoi ca Director de Cercetare la Publimedia. Ea reprezintă BRAT în diverse consilii ale organismelor internaționale din care asociația face parte și prezintă cu regularitate dezvoltările industriei media din Romania în cadrul evenimentelor și conferințelor internaționale din domeniu. În prezent, Arina Ureche predă la SNSPA, Facultatea de Comunicare și Relații Publice.
Întâlnirea are loc pe Zoom și este dedicată cu prioritate membrilor comunitații de la Institutul de Marketing. REZERVAȚI-VĂ LOC DIN TIMP!