Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

The Year and Age of Customer-Centric Loyalty

Cum transformi datele în loialitate autentică?

Într-o lume în care clienții caută experiențe relevante și personalizate, loialitatea nu mai înseamnă doar puncte și recompense. Alături de Alex Ursu de la Salesforce și de Andrei Balotă de la OSF Digital, te invităm să afli cum să transformi fiecare interacțiune într-o conexiune reală, bazată pe ceea ce contează cu adevărat pentru clienții tăi.

Investește o oră ca să descoperi::

  • Cum să folosești datele pentru a oferi recompense și beneficii adaptate nevoilor clienților.
  • Strategii pentru a deveni proactiv în interacțiunile cu clienții printr-o înțelegere profundă a preferințelor acestora.
  • Exemple practice de utilizare a Salesforce pentru a transforma loialitatea în experiențe memorabile.

Nu rata această oportunitate, înscrie-te acum și pregătește-te pentru următorul nivel al fidelizării clienţilor!

Alex Ursu este Regional Account Manager la Salesforce și are o experiență de peste 10 ani în lumea IT. În aceasta perioadă s-a implicat în multiple proiecte de digitalizare pentru clienți din varii domenii, de la retail, utilități, energie, oil&gas și chiar gaming în numeroase țări, precum România, Bulgaria, Grecia, Malta, Cipru, Slovenia sau Serbia, cu un focus specific pe marketing digital. Crede cu tărie că, atunci când este livrată cum trebuie, digitalizarea poate ajuta companiile să-și îndeplinească obiectivele – și mai crede că „Trash, delivered at the speed of light, is still trash”.

Andrei Balotă este Sales and Business Development Director pentru Europa Centrala şi de Est la OSF Digital, o companie care ocupă poziţia de lider al transformării digitale bazate pe inteligența artificială. OSF Digital este renumită pentru expertiza sa avansată în privinţa soluțiilor de comerț, marketing, vânzări, servicii, analiză, loialitate și experiență digitală. Având o înțelegere profundă a comerțului conectat la esenţa companiei peste un deceniu de experiență în industria tehnologiei, Andrei joacă un rol esențial în ghidarea brandurilor pe parcursul călătoriei lor de transformare digitală, valorificând experiența globală a OSF pentru a stimula creșterea și inovația în regiune.

Rezervă-ţi loc din timp accesând acest link.