Loading Evenimentele

Sâmbătă, 16 octombrie, de la ora 10:00, Institutul de Marketing organizează o sesiune de tip “Insiders”, care să-i sprijine pe toți cei interesați de o performanță mai bună a campaniilor de promovare pe LinkedIn.

În această sesiune vom discuta despre cum să luăm decizii de strategie, targetare, conținut și managementul bugetului care ne ajută să obținem cele mai bune rezultate în campaniile de LinkedIn Ads. Georgiana Dumitru propue o incursiune aplicată, cu exemple concrete despre ce funcționează.

Am adunat, în ani de practică, multe insight-uri despre care sunt deciziile care ne pot duce mai aproape de rezultatele dorite sau, dimpotrivă, despre cele mai frecvente greșeli pe care trebuie să le evităm.”- spune Georgiana.

Rezervați-vă loc din timpAICI!

Georgiana Dumitru este expert în performance marketing. În peste 15 ani de experiență în marketing digital, a gestionat bugete de publicitate diverse, de la sute la câteva milioane de dolari și a reușit să  livreze cele mai bune rezultate în ambele situații. A coordonat campanii de paid search (Google, Bing), LinkedIn Ads și programe complexe de Account Based Marketing (ABM) și content syndication pentru companii de tehnologie americane si britanice. În 2018 a devenit trainer autorizat. A creat platforma de continut StrategyForToday.com unde scrie despre marketing digital cu focus pe LinkedIn Ads.