Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Miercuri, 19 aprilie, între 12:00 și 13:00, dedicăm o nouă ediție a întâlnirilor de comunitate, “Insiders”, optimizării campaniilor digitale, de această dată acțiuni de monitorizare în platforme, alături de Ramona Sărărescu, Brand Media Manager la ENGIE România.

Într-o abordare practică, ilustrată cu exemple și într-un traseu care pleacă de la obiectivele de business la cele de marketing și ulterior de campanie, întâlnirea aduce inspirație, soluții și răspunsuri la următoarele întrebări:

  • Cum setăm obiectivele campaniilor digitale în funcție de obiectivele de business?
  • Care sunt canalele/platformele adecvate pe care le integrăm în mixul de media pentru atingerea obiectivelor? Facebook, YouTube, Google Ads, LinkedIn, Google Search, Tik Tok și formate uzuale în campanii.
  • Cum putem optimiza campaniile digitale pe parcursul derulării lor? Soluții și exemple de optimizare în platforme: Facebook, YouTube, Google Search;
  • Cum evaluăm rezultatele campaniilor și care sunt lecțiile pe care le putem aplica în viitor?

Ramona Sărărescu are o experiență de peste 10 ani în implementarea campaniilor offline si online incluzand campanii de brand awareness, campanii de CSR și campanii de tip influencer marketing. A coordonat procesele operaționale de rebranding ale mărcilor GDF SUEZ și ENGIE și campaniile media integrate asociate. Este un profesionist preocupat în permanență de alegerea tacticilor și a canalelor eficiente în mixul de media care să contribuie la atingerea obiectivelor de business.

Întâlnirea se adresează exclusiv cursanților şi absolvenţilor înscrişi la cursuri sau Marketing Pass.

Rezervaţi-vă loc din timp AICI.