
Insiders Meeting – Despre programe de Vocea Clientului în Customer Experience Management
31 martie, 2022 @ 12:00 - 14:00
Joi, 31 martie, vă invităm la prima întâlnire Insiders din acest an, alături de Anca Șerbănescu. Întâlnirea se adresează doar cursanților înscriși în cadrul programelor de training certificate CIM sau care au achiziționat un abonament Marketing Pass.
În această sesiune vom discuta despre:
- Cum poți aduce în organizație (la orice nivel) vocea clienților prin programe de Voice of the Customer? Și despre importanța democratizării accesului la feedback-ul clienților, într-o organizație.
- Cât de important este să definești obiectivele VoC, pornind de la obiectivele și prioritățile de business ale companiei?
- Beneficiile integrării a trei voci, în măsurarea CX: vocea clientului, vocea angajaților si vocea proceselor
- “Houston, we have a problem”: lipsa acțiunii (pe baza feedback-ului de la clienți) pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților; ce se întâmplă când organizația “aleargă” după atingerea targetului, uitând de focusul pe client?
- Care sunt elementele definitorii ale unui program VoC de succes?
Rezervați-vă locul gratuit aici:
https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZMtce-tqjwqGdT_nuq368eCsmQXk73agdrz
Despre Anca Șerbănescu
Anca Șerbănescu are peste 17 ani de experiență în cercetare de piață și este specializată în piețele bancare, de asigurări și IT & C. Are o experiență în domenii precum: cercetare de piață, business development, formarea echipelor și leadership, management de proiect, strategie de marketing, Customer Experience Management, analiză de datele și dezvoltarea de programe de loializare.
Certificări: Customer Experience Award – The Charted Institute of Marketing (CIM) , Operational Customer Experience management – – Medallia; Net Promoter Score® CERTIFICATION – Satmetrix.