Loading Evenimentele

Cum valorificaţi oportunităţile de creştere prin e-commerce ? Ce soluţii pot găsi jucătorii FMCG care au nevoie să crească alături de retaileri şi parteneri din e-commerce şi nu pot vinde direct către consumator? 

Vă invităm miercuri, 9 februarie, între orele 14:00 şi 16:00, la o întâlnire de know-how susţinută pe Zoom de Ana Maria Băjan, Marketing Director la Caroli Foods Group (parte din Sigma Group).

Propunem o discuție relaxată, dar aplicată, cu profesionişti din companii şi categorii diferite care au implementat campanii pentru branduri din FMCG în mediul digital cu rezultate de double digit growth

  • Care sunt trendurile generale și schimbările remarcate în comportamentul de cumpărare?
  • Cum arată cele mai relevante profile ale consumatorilor online?
  • Care sunt canalele, instrumentele și partenerii pe care vă puteți baza?
  • Cum depăşiţi  barierele şi cum faceţi faţă provocărilor?
  • Cum planificaţi şi monitorizaţi campaniile de ecommerce?

Cu răspunsuri, soluții și noutăți vă așteptăm online! În cadrul evenimentului, veți putea accesa datele studiului „e-commerce shopping în FMCG”, realizat de Caroli Foods și Unlock, pentru un model îmbunătăţit de creştere a vânzărilor în e-commerce.

AGENDA EVENIMENTULUI:

14:00: 14:10 – Insight-uri, strategii de planificare şi monitorizare de campanii în România. Date din cercetarea  în desfăşurare (Prezentarea rezultatelor studiului cantitativ campanii de marketing în digital)

14:10: 14:30 – Prezentarea rezultatelor studiu calitativ „e-commerce shopping in FMCG:

  • Understanding patterns of online shopping for food.
  • Understand triggers & barriers for food products (and specifically on cold-cuts)
  • Main decision criteria for shopping FOOD products
  • DIGITAL ONLINE PERSONA for FOOD products. Uncovering shopper segments
  • Current shopper experience when shopping for food/ cold-cuts more specifically

14.30: 15.00 Studiu de caz. Exemple campanii.  Key learning points din campaniile digitale implementate pentru brand-ul Campofrio în 2021.

Concluzii. Q&A

ÎNSCRIERI la acest link:

https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZYvc-Cqqz0rH9fNLR6yAgHhSze2zLbrllfE

* Participarea este gratuită pentru toţi cei care lucrează în FMCG, cu condiţia completării chestionarului de participare care le va permite să-şi compare performanţa actuală cu bunele practici din industrie și să identifice oportunități noi de a-și îmbunătăți rezultatele. 

CINE ESTE ANA MARIA BĂJAN?

Senior Marketing Director with over 27 years’ experience in igniting businesses, categories and brands with passion and profitably, in designing successful strategies for delivering profitable growth, in identifying innovation relevant for Romanian consumers, building excellent customer strategic success plans with optimized costs, managing large budgets, inspiring people, building performance teams by designing & deploying winning marketing campaigns. Ana Maria Bajan is acting as Marketing Director in large multinationals such as Hilton International, Unilever South-Central Europe and now is leading the marketing team of Caroli Foods Group (part of Sigma Alimentos Group), leading the growth of Campofrio, Caroli, Maestro or Sissi Brands.