Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

14, 21, 28 iulie și 4, 11 august 2022

Cu peste 40% dintre consumatori care au cumpărat cel puțin un produs după ce a fost recomandat de un influencer, tot mai multe branduri investesc în influencer marketing pentru a atrage sau a crea legături cu segmentele țintă. Cursul face o introducere în marketingul influencerilor și vă învață cum să profitați de beneficiile acestui canal pentru a genera vânzări și venituri, dar și cum să vă feriți de capcane.

Ce învățați la curs?

Veți învăța cum să creați o strategie eficientă de marketing care să susțină promovarea serviciilor și produselor dumneavoastră prin influenceri relevanți.

Durată: 5 sesiuni interactive de câte o oră, de-a lungul a 5 săptămâni, pe 14, 21, 28 iulie și 4, 11 august , de la 14:30 la 15:30, ora României.

Investiție curs: 120 euro + TVA.

Teme atinse în curs:

  • Exemple și studii de caz în care brandurile și companiile au folosit cu succes influenceri;
  • Instrumente pentru a identifica influencerii cei mai relevanți și de impact în industria în care lucrați;
  • Cum să folosiți aplicațiile pentru a măsura reach-ul și engagement-ul din campaniile cu influenceri;
  • Cele mai bune metode pentru a aborda influencerii și a vă promova produsele;
  • Cum să redactați contracte care să vă garanteze că influencerii își onorează obligațiile;
  • Stabilirea de obiective și monitorizarea performanței.

Trainer: Zoe Griffin

Trainingul se desfășoară online. Locurile sunt limitate.
Detalii și înscrieri AICI 

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.