Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Ultimul workshop din programul de suport blended learning Digital Strategy are ca scop ghidarea şi susţinerea cursanţilor înainte de predarea planului de marketing digital final către tutorii alocați de la Oxford College of marketing.

Workshop-ul va fi susținut de Oana Sav, trainer certificat la Institutul de Marketing și se adresează cursanților înscriși la sesiunea de evaluare din decembrie 2019.

Scopul worskopului este de a sprijini și susține cursanții în dezvoltarea planurilor de marketing digital în funcție de care vor fi evaluați și certificați, pe baza cerințelor stabilite de CIM pentru compania în care lucrează.

Agendă:

  • Recapitulare pași și brief de evaluare: abordare teme de examen după feedback-ul de la tutori;
  • Marketing prin comunităţi online: avantaje, beneficii, instrumente, limite și potenţiale probleme;
  • Review: tipuri de comunităţi, exemple;
  • Suport și detalii administrative: plăti CIM, format, bibliografie;
  • Q&A.

În plus, o vom avea invitată pe Adina Manta, Online/Offline Research Lead la Wave care are o experiență de peste 6 ani în cercetare de piață și 4 ani în market research online community management.

Principalele industrii în care a lucrat: industria tutunului, telecomunicații, financiar, FMCG, media. Pasionată de inovație și dezvoltare profesională, Adina a fost implicată în toate tipurile de studii de piață, acoperind o serie largă de obiective, atât pentru target-ul B2C, cât și pentru cel B2B. De asemenea, ea are experiență ca moderator și analist pentru metode de cercetare online și ofline, precum interviuri, focus grupuri și etnografii.

În cadrul workshopului Digital Strategy, Adina va susține o prezentare pe tema comunități online și va răspunde următoarelor întrebări:

  • Ce sunt comuniățile de cercetare?/Unde se plaseazĂ MROC În plaja de metodologii de cercetare de piață? – un scurt overview teoretic în care va puncta ce este, dar si ce nu este MROC, care sunt beneficiile (overall) ale acestui tool;
  •  La ce întrebări răspund comunitățile de cercetare? Care sunt obiectivele care pot fi adresate prin abordarea MROC (cu exemple concrete din experienta sa cu diferite branduri);
  • Care sunt beneficiile brandurilor atunci când lucrează cu MROC? (exemple concrete și situații pe care le-a întâmpinat în proiecte sale și feedback pe care l-a primit de la branduri cu care a lucrat).
  • Ce presupune o comunitate de cercetare în termeni de resurse investite de către branduri (resurse de timp, de oameni, etc.)

Prezentarea va fi organizată astfel încât să adreseze atât latura teoretică/conceptuală a abordării MROC, cât și exemple concrete din studiile realizate.